masinko logo
    • Popravak aparata

      Servis bijele tehnike i popravak Vaših uređaja.

      Ostale usluge

      Čišćenje klima uređaja i prijelaz s boce na plin.

      Želite rezervirati termin?

    • Kako radimo

      Uz Mašinko Vaši aparati su u sigurnim rukama.

      Vrsta i marka uređaja

      Provjerite popravljamo li Vaš uređaj i Vašu marku uređaja.

      Dolazimo li do Vas?

      Provjerite našu interaktivnu kartu sa gradovima i mjestima.

      Sve važne informacije

      Na jednom mjestu skupili smo sve odgovore na Vaša pitanja.

      Online rezervacije

      Kako rezervirati termin brzo i jednostavno putem Interneta.

      Zakažite termin

      Najjednostavniji način za doći do majstora za popravak aparata.

  • Kontakt

Zamjena dijela aparata

Narudžba zamjene dijela

Treba li na Vašem uređaju izvršiti zamjenu dijela na uređaju, to se utvrđuje jedino i isključivo detekcijom kvara na uređaju koju radi naš majstor pregledom aparata u vašem kućanstvu ili poslovnom prostoru.

Detekcija kvara na uređaju je, ponavljamo, prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Dakle, ne postoji mogućnost narudžbe zamjene dijela unaprijed, bez vršenja detekcije na uređaju. Ukoliko majstor utvrdi da je Vašem uređaju zaista potrebna zamjena dijela, a taj dio naši majstori imaju na stanju, odnosno, imaju sa sobom, zamjena će se izvršiti odmah. Neke dijelove uređaja majstori moraju naručiti od dobavljača, te takva narudžba uključuje i vrijeme čekanja do stizanja narudžbe. Ukoliko se složite s naručivanjem dijela, majstor će Vam naplatiti akontaciju za narudžbu,  koja služi kao osiguranje da od narudžbe nećete odustati, te se prilikom ponovnog dolaska i stupanja u popravak taj iznos uračunava u ukupnu cijenu popravka.

Kad naručeni rezervni dio stigne u našu poslovnicu, isti dan zovemo klijente i dogovaramo novi termin dolaska majstora. Ako odustanete od narudžbe tijekom čekanja da dio bude dostavljen od dobavljača, a naš je majstor  naplatio akontaciju kao osiguranje, akontacija ostaje servisu Mašinko. Isto tako, ukoliko majstor nakon detekcije kvara na Vašem uređaju procjeni da je potrebna zamjena dijela, a Vi se ne složite s narudžbom ili davanjem akontacije, majstor će u tom slučaju naplatiti cijenu dijagnostike kvara na uređaju, te po potrebi i svoju satnicu rada.

Niste pronašli odgovor?