masinko logo
    • Popravak aparata

      Servis bijele tehnike i popravak Vaših uređaja.

      Ostale usluge

      Čišćenje klima uređaja i prijelaz s boce na plin.

      Želite rezervirati termin?

    • Kako radimo

      Uz Mašinko Vaši aparati su u sigurnim rukama.

      Vrsta i marka uređaja

      Provjerite popravljamo li Vaš uređaj i Vašu marku uređaja.

      Dolazimo li do Vas?

      Provjerite našu interaktivnu kartu sa gradovima i mjestima.

      Sve važne informacije

      Na jednom mjestu skupili smo sve odgovore na Vaša pitanja.

      Online rezervacije

      Kako rezervirati termin brzo i jednostavno putem Interneta.

      Zakažite termin

      Najjednostavniji način za doći do majstora za popravak aparata.

  • Kontakt

Kako napraviti online rezervaciju

1. Odaberite Vašu lokaciju

Odaberite grad ili naselje i pripadajuću gradsku četvrt. Ukoliko ne nalazite svoju lokaciju na popisu padajućeg izbornika, to znači da ne dolazimo do Vaše lokacije. Popis lokacija na koje dolazimo provjerite na ovom linku. Nakon što ste ispunili sva polja, kliknite “Nastavi”.

2. Odaberite termin

Odaberite termin koji Vam najviše odgovara s popisa slobodnih dana. Ukoliko je termin slobodan, moći ćete kliknuti na njega i odabrati termin. Ukoliko nije slobodan, biti će prekrižen. Na isti način, odaberite slobodan termin koji Vam najviše odgovara.

3. Ispunite Vaše podatke

Ispunite Vaše podatke, ispravan e-mail i broj mobitela, te adresu. Na Vaš e-mail i broj mobitela stići će potvrda rezervacije, stoga je bitno pravilno ispuniti ova polja. Ukoliko imate tvrtku, te Vam je potreban R1 račun, na polju “Trebate li R1 račun” odaberite “Da”, te ispunite podatke za izdavanje računa.

Četvrti korak - podatci o uređaju

Odaberite marku Vašeg uređaja stavljanjem kvačice pored naziva marke. Ispunite preostale podatke. Ukoliko je potrebno dodati još jedan aparat, odaberite “Želim dodati još jedan uređaj” što će otvoriti ponovljeni izbornih za unos podataka o aparatu. Ispunite preostale podatke. Kliknite “Zakaži termin”.

Peti korak - čekanje potvrde rezervacije

Kad ste sve ispunili, sustav Vam automatski šalje poruku s brojem rezervacije u obradi. Kad je termin odobren, naš tim će Vam poslati potvrdu dogovorenog termina. Ukoliko se dogodi da termin nije dostupan, ponudit ćemo Vam alternativni slobodan termin u najkraćem roku.

Važne napomene

Molimo Vas da ispunite sva tražena polja, jer ukoliko neka od ključnih polja, poput kontakt informacija ili adrese ostanu neispunjena, nećete moći poslati rezervaciju.

Općenito o online rezervacijama

Prilikom ispunjavanja našeg obrasca online rezervacije, šaljete našem servisu upit za rezervaciju termina. Tek kad dobijete pozitivnu potvrdu našeg tima, Vaš upit postaje službeno rezerviran. Odustajanje od rezervacije ostvaruje se putem SMS poruke ili maila dvadeset i četiri sata prije dogovorenog termina.  Termini koje možete rezervirati daju se u vremenskom okviru od dva sata, primjerice, devet do jedanaest sati, te isti podrazumjevaju da se nalazite na dogovorenoj lokaciji na početku termina, u spomenutom primjeru, od devet sati. Naši majstori dolaze na početku termina, no okvir dajemo isključivo radi osiguranja od nepredviđenih situacija, poput gužvi u prometu i slično.

Niste pronašli odgovor?