KAKO RADIMO U SERVISU MAŠINKO
“MI BRINEMO ZA VAŠE KUĆANSTVO”
UPOZNAJTE NAŠ PROCES POPRAVKA
Ako ste odlučili nazvati Mašinko, možete biti posve sigurni da ste svoj aparat dali u profesionalne i stručne ruke. Baš zbog toga, odlučili smo svojim klijentima predstaviti proces rada u našem servisu, koji se sastoji od 8 kratkih koraka. Upoznajte se s našim načinom rada, i doznajte više o dolasku majstora, dijagnostici kvara, cijeni i slično. Korisne informacije mogu poslužiti klijentima koji se dosad nisu susretali s popravkom kućanskih aparata ili  ako jednostavno želite biti unaprijed informirani.
ZAŠTO JE DIJAGNOSTIKA VAŽNA
Dijagnostika kvara prvi je korak samog procesa rada na Vašem uređaju. Pod dijagnostikom kvara na kućanskom aparatu podrazumijeva se otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analiza uređaja, te konačno, zaključak o tome  kako bi se kvar mogao konačno i ukloniti. Ispravnu dijagnostiku kvara mogu donijeti samo educirani majstori i tek nakon toga mogu dati precizan odgovor o uzroku problema. Zato je ponekad teško putem telefona ili e – maila nagađati o uzroku kvara.
NAZOVITE NAS AKO TREBATE POMOĆ
Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše nedoumice ili pitanja o popravku kućanskih aparata na
01 6272 – 899. Ukoliko trebate savjet o rezervaciji termina, imate dileme vezane uz proces popravka kućanskih aparata ili zapravo ukoliko trebate bilo kakvu informaciju, nazovite nas, a mi ćemo Vam pružiti svoje znanje i uskočiti u pomoć. Ako nas trebate izvan radnog vremena, pošaljite nam e -mail na info@masinko.hr, a naš tim će Vam odgovoriti u što kraćem roku.
ZAŠTO ODABRATI POPRAVAK
U kategoriju električnog otpada, odnosno otpadnih električnih i elektroničkih uređaja svrstavaju se i veliki kućanski aparati. Takav otpad sadrži mnoge tvari koje su štetne za zdravlje ljudi i za okoliš, poput toksičnih metala i bromiranih usporivača gorenja. Prema istraživanju UN-a iz 2014. godine u svijetu je proizvedeno 41.8 metričkih tona elektroničkog otpada, od čega se u Hrvatskoj proizvodi oko 4 kilograma otpada po osobi. Zato je s ekološke strane, kada god je to moguće, preporučljivo odabrati popravak aparata.
PROCES POPRAVKA APARATA
“PRAVI STANDARD PROFESIONALNOSTI”
1
Prvi je korak da odlučite o načinu rezervacije termina. Ako ste ljubitelj on – line komunikacije, iskoristite našu aplikaciju. Ako preferirate direktnu komunikaciju, kontaktirajte nas na 01 /6272 – 899 za garantirani dolazak majstora.
2
Nakon rezervacije termina on – line, čekate potvrdu o rezervaciji Vašeg termina i konačan odgovor našeg tima. Ako ste se ipak odlučili na poziv, naš će Vam tim odmah ponuditi dostupne termine i zabilježiti Vas za dolazak majstora.
3
Dobili ste zatraženi termin i očekujete dolazak majstora. Kao što ćete primijetiti u komunikaciji s našim timom, vremenski okviri su u trajanju od 2 sata, s time da će Vas naši majstori kontaktirati najmanje 15 minuta prije svojeg dolaska!
4
Majstor stiže na vašu adresu, donosi alat i svu potrebnu opremu. Majstori su u suradnji s našom Mašinko službom za korisnike već upoznati s kvarom na Vašem uređaju, no korisno je dati im što je više moguće dodatnih i korisnih informacija.
5
Nakon kratkih konzultacija s Vama, majstor počinje raditi dijagnostiku kvara na uređaju. To znači da će majstor pregledati i detaljno proučiti što je sve na kućanskom aparatu moglo dovesti do kvara, te kako se on može riješiti.
6
Nakon detaljne dijagnostike na uređaju, majstor će Vam objasniti o kojoj se točno vrsti kvara radi, što ga je uzrokovalo i kako će ga moći otkloniti, te Vam reći konkretnu cijenu popravka kvara prije nego što započne s idućim korakom.
7
Majstor započinje s procesom popravka i rada na Vašem uređaju. Cijenimo kad su naši klijenti zainteresirani i promatraju cijeli proces, a naši majstori će Vam prilikom popravka dati i korisne savijete i podijeliti s Vama svoje znanje.
8
Majstor završava popravak na Vašem aparatu, no mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Naša garancija podsjetnik je Vama da ćemo svaki put izvršiti popravak na pravi način.
1
Prvi je korak da odlučite o načinu rezervacije termina. Ako ste ljubitelj on – line komunikacije, iskoristite našu aplikaciju. Ako preferirate direktnu komunikaciju, kontaktirajte nas na 01 /6272 – 899 za garantirani dolazak majstora.
2
Nakon rezervacije termina on – line, čekate potvrdu o rezervaciji Vašeg termina i konačan odgovor našeg tima. Ako ste se ipak odlučili na poziv, naš će Vam tim odmah ponuditi dostupne termine i zabilježiti Vas za dolazak majstora.
3
Dobili ste zatraženi termin i očekujete dolazak majstora. Kao što ćete primijetiti u komunikaciji s našim timom, vremenski okviri su u trajanju od 2 sata, s time da će Vas naši majstori kontaktirati najmanje 15 minuta prije svojeg dolaska!
4
Majstor stiže na vašu adresu, donosi alat i svu potrebnu opremu. Majstori su u suradnji s našom Mašinko službom za korisnike već upoznati s kvarom na Vašem uređaju, no korisno je dati im što je više moguće dodatnih i korisnih informacija.
5
Nakon kratkih konzultacija s Vama, majstor počinje raditi dijagnostiku kvara na uređaju. To znači da će majstor pregledati i detaljno proučiti što je sve na kućanskom aparatu moglo dovesti do kvara, te kako se on može riješiti.
6
Nakon detaljne dijagnostike na uređaju, majstor će Vam objasniti o kojoj se točno vrsti kvara radi, što ga je uzrokovalo i kako će ga moći otkloniti, te Vam reći konkretnu cijenu popravka kvara prije nego što započne s idućim korakom.
7
Majstor započinje s procesom popravka i rada na Vašem uređaju. Cijenimo kad su naši klijenti zainteresirani i promatraju cijeli proces, a naši majstori će Vam prilikom popravka dati i korisne savijete i podijeliti s Vama svoje znanje.
8
Majstor završava popravak na Vašem aparatu, no mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Naša garancija podsjetnik je Vama da ćemo svaki put izvršiti popravak na pravi način.
ODRŽAVANJE KUĆANSKIH APARATA
KAKO PRAVILNO RASPOREDITI POSUĐE?
SPRIJEČITE MIRISE IZ HLADNJAKA
18. SIJEČANJ 2018.
4. SIJEČANJ 2018.
Pravilno slaganje posuđa u perilici nije kompliciran pothvat, ali je ipak važan korak ako želite da Vaše posuđe … Pročitaj članak
Svima nam je poznat neugodan miris rashlađenog zraka iz frižidera. Postoji način da to spriječimo…. Pročitaj članak
KAKO RADIMO U SERVISU

MAŠINKO

“MI BRINEMO ZA VAŠE KUĆANSTVO”
UPOZNAJTE NAŠ PROCES POPRAVKA

Ako ste odlučili nazvati Mašinko, možete biti posve sigurni da ste svoj aparat dali u profesionalne i stručne ruke. Baš zbog toga, odlučili smo svojim klijentima predstaviti proces rada u našem servisu, koji se sastoji od 8 kratkih koraka. Upoznajte se s našim načinom rada, i doznajte više o dolasku majstora, dijagnostici kvara, cijeni i slično. Korisne informacije mogu poslužiti klijentima koji se dosad nisu susretali s popravkom kućanskih aparata ili ako jednostavno želite biti unaprijed informirani.
ZAŠTO JE DIJAGNOSTIKA VAŽNA
Dijagnostika kvara prvi je korak samog procesa rada na Vašem uređaju. Pod dijagnostikom kvara na kućanskom aparatu podrazumijeva se otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analiza uređaja, te konačno, zaključak o tome  kako bi se kvar mogao konačno i ukloniti. Ispravnu dijagnostiku kvara mogu donijeti samo educirani majstori i tek nakon toga mogu dati precizan odgovor o uzroku problema. Zato je ponekad teško putem telefona ili e – maila nagađati o uzroku kvara.
NAZOVITE NAS AKO TREBATE POMOĆ

Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše nedoumice ili pitanja o popravku kućanskih aparata na 01 6272 – 899. Ukoliko trebate savjet o rezervaciji termina, imate dileme vezane uz proces popravka kućanskih aparata ili zapravo ukoliko trebate bilo kakvu informaciju, nazovite nas, a mi ćemo Vam pružiti svoje znanje i uskočiti u pomoć. Ako nas trebate izvan radnog vremena, pošaljite nam e -mail na info@masinko.hr, a naš tim će Vam odgovoriti u što kraćem roku.
ZAŠTO ODABRATI POPRAVAK
U kategoriju električnog otpada, odnosno otpadnih električnih i elektroničkih uređaja svrstavaju se i veliki kućanski aparati. Takav otpad sadrži mnoge tvari koje su štetne za zdravlje ljudi i za okoliš, poput toksičnih metala i bromiranih usporivača gorenja. Prema istraživanju UN-a iz 2014. godine u svijetu je proizvedeno 41.8 metričkih tona elektroničkog otpada, od čega se u Hrvatskoj proizvodi oko 4 kilograma otpada po osobi. Zato je s ekološke strane, kada god je to moguće, preporučljivo odabrati popravak aparata.
PROCES POPRAVKA APARATA
“PRAVI STANDARD PROFESIONALNOSTI”
1
Prvi je korak da odlučite o načinu rezervacije termina. Ako ste ljubitelj on – line komunikacije, iskoristite našu aplikaciju. Ako preferirate direktnu komunikaciju, kontaktirajte nas na 01 /6272 – 899 za garantirani dolazak majstora.
2
Nakon rezervacije termina on – line, čekate potvrdu o rezervaciji Vašeg termina i konačan odgovor našeg tima. Ako ste se ipak odlučili na poziv, naš će Vam tim odmah ponuditi dostupne termine i zabilježiti Vas za dolazak majstora.
3
Dobili ste zatraženi termin i očekujete dolazak majstora. Kao što ćete primijetiti u komunikaciji s našim timom, vremenski okviri su u trajanju od 2 sata, s time da će Vas naši majstori kontaktirati najmanje 15 minuta prije svojeg dolaska!
4
Majstor stiže na vašu adresu, donosi alat i svu potrebnu opremu. Majstori su u suradnji s našom Mašinko službom za korisnike već upoznati s kvarom na Vašem uređaju, no korisno je dati im što je više moguće dodatnih i korisnih informacija.
5
Nakon kratkih konzultacija s Vama, majstor počinje raditi dijagnostiku kvara na uređaju. To znači da će majstor pregledati i detaljno proučiti što je sve na kućanskom aparatu moglo dovesti do kvara, te kako se on može riješiti.
6
Nakon detaljne dijagnostike na uređaju, majstor će Vam objasniti o kojoj se točno vrsti kvara radi, što ga je uzrokovalo i kako će ga moći otkloniti, te Vam reći konkretnu cijenu popravka kvara prije nego što započne s idućim korakom.
7
Majstor započinje s procesom popravka i rada na Vašem uređaju. Cijenimo kad su naši klijenti zainteresirani i promatraju cijeli proces, a naši majstori će Vam prilikom popravka dati i korisne savijete i podijeliti s Vama svoje znanje.
8
Majstor završava popravak na Vašem aparatu, no mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Naša garancija podsjetnik je Vama da ćemo svaki put izvršiti popravak na pravi način.
ODRŽAVANJE KUĆANSKIH APARATA
KAKO PRAVILNO RASPOREDITI POSUĐE?
18. SIJEČANJ 2018.
Pravilno slaganje posuđa u perilici nije kompliciran pothvat, ali je ipak važan korak ako želite da Vaše posuđe … Pročitaj članak
SPRIJEČITE MIRISE IZ HLADNJAKA
4. SIJEČANJ 2018.
Svima nam je poznat neugodan miris rashlađenog zraka iz frižidera. Postoji način da to spriječimo…. Pročitaj članak

  

POSJETITE NAS

  

POSJETITE NAS
KAKO RADIMO
“MI BRINEMO ZA VAŠE KUĆANSTVO”
UPOZNAJTE NAŠ PROCES POPRAVKA
Ako ste odlučili nazvati Mašinko, možete biti posve sigurni da ste svoj aparat dali u profesionalne i stručne ruke. Baš zbog toga, odlučili smo svojim klijentima predstaviti proces rada u našem servisu, koji se sastoji od 8 kratkih koraka. Upoznajte se s našim načinom rada, i doznajte više o dolasku majstora, dijagnostici kvara, cijeni i slično. Korisne informacije mogu poslužiti klijentima koji se dosad nisu susretali s popravkom kućanskih aparata ili ako jednostavno želite biti unaprijed informirani.
ZAŠTO JE DIJAGNOSTIKA VAŽNA
Dijagnostika kvara prvi je korak samog procesa rada na Vašem uređaju. Pod dijagnostikom kvara na kućanskom aparatu podrazumijeva se otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analiza uređaja, te konačno, zaključak o tome  kako bi se kvar mogao konačno i ukloniti. Ispravnu dijagnostiku kvara mogu donijeti samo educirani majstori i tek nakon toga mogu dati precizan odgovor o uzroku problema. Zato je ponekad teško putem telefona ili e – maila nagađati o uzroku kvara.
NAZOVITE NAS AKO TREBATE POMOĆ
Stojimo Vam na raspolaganju za sve Vaše nedoumice ili pitanja o popravku kućanskih aparata na 01 6272 – 899. Ukoliko trebate savjet o rezervaciji termina, imate dileme vezane uz proces popravka kućanskih aparata ili zapravo ukoliko trebate bilo kakvu informaciju, nazovite nas, a mi ćemo Vam pružiti svoje znanje i uskočiti u pomoć. Ako nas trebate izvan radnog vremena, pošaljite nam e -mail na info@masinko.hr, a naš tim će Vam odgovoriti u što kraćem roku.
ZAŠTO ODABRATI POPRAVAK
U kategoriju električnog otpada, odnosno otpadnih električnih i elektroničkih uređaja svrstavaju se i veliki kućanski aparati. Takav otpad sadrži mnoge tvari koje su štetne za zdravlje ljudi i za okoliš, poput toksičnih metala i bromiranih usporivača gorenja. Prema istraživanju UN-a iz 2014. godine u svijetu je proizvedeno 41.8 metričkih tona elektroničkog otpada, od čega se u Hrvatskoj proizvodi oko 4 kilograma otpada po osobi. Zato je s ekološke strane, kada god je to moguće, preporučljivo odabrati popravak aparata.
PROCES POPRAVKA APARATA
“PRAVI STANDARD PROFESIONALNOSTI”
1
Prvi je korak da odlučite o načinu rezervacije termina. Ako ste ljubitelj on – line komunikacije, iskoristite našu aplikaciju. Ako preferirate direktnu komunikaciju, kontaktirajte nas na 01 /6272 – 899 za garantirani dolazak majstora.
2
Nakon rezervacije termina on – line, čekate potvrdu o rezervaciji Vašeg termina i konačan odgovor našeg tima. Ako ste se ipak odlučili na poziv, naš će Vam tim odmah ponuditi dostupne termine i zabilježiti Vas za dolazak majstora.
3
Dobili ste zatraženi termin i očekujete dolazak majstora. Kao što ćete primijetiti u komunikaciji s našim timom, vremenski okviri su u trajanju od 2 sata, s time da će Vas naši majstori kontaktirati najmanje 15 minuta prije svojeg dolaska!
4
Majstor stiže na vašu adresu, donosi alat i svu potrebnu opremu. Majstori su u suradnji s našom Mašinko službom za korisnike već upoznati s kvarom na Vašem uređaju, no korisno je dati im što je više moguće dodatnih i korisnih informacija.
5
Nakon kratkih konzultacija s Vama, majstor počinje raditi dijagnostiku kvara na uređaju. To znači da će majstor pregledati i detaljno proučiti što je sve na kućanskom aparatu moglo dovesti do kvara, te kako se on može riješiti.
6
Nakon detaljne dijagnostike na uređaju, majstor će Vam objasniti o kojoj se točno vrsti kvara radi, što ga je uzrokovalo i kako će ga moći otkloniti, te Vam reći konkretnu cijenu popravka kvara prije nego što započne s idućim korakom.
7
Majstor započinje s procesom popravka i rada na Vašem uređaju. Cijenimo kad su naši klijenti zainteresirani i promatraju cijeli proces, a naši majstori će Vam prilikom popravka dati i korisne savijete i podijeliti s Vama svoje znanje.
8
Majstor završava popravak na Vašem aparatu, no mi smo i dalje tu za Vas. Nudimo Vam 6 mjeseci garancije na dijelove koje ugrađujemo u Vaše aparate. Naša garancija podsjetnik je Vama da ćemo svaki put izvršiti popravak na pravi način.
ODRŽAVANJE KUĆANSKIH APARATA
KAKO PRAVILNO RASPOREDITI POSUĐE?
18. SIJEČANJ 2018.
Pravilno slaganje posuđa u perilici nije kompliciran pothvat, ali je ipak važan korak ako želite da Vaše posuđe … Pročitaj članak
SPRIJEČITE MIRISE IZ HLADNJAKA
4. SIJEČANJ 2018.
Svima nam je poznat neugodan miris rashlađenog zraka iz frižidera. Postoji način da to spriječimo…. Pročitaj članak

  

POSJETITE NAS