Važno je napomenuti da ukoliko majstor uoči prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju da je isti ili neki drugi kvar na tom uređaju pokušavala otkloniti nestručna osoba (osoba koja nije školovani majstor odnosno serviser kućanskih aparata), majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Zbog toga je uvijek važno da o ovoj činjenici budete informirani unaprijed, te Vas savjetujemo da u ovom slučaju niti ne vršite rezervaciju termina. Nadalje, ukoliko majstor prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju uoči da je isti kvar pokušavao otkloniti majstor koji nije zaposlenik našeg servisa (majstor zaposlen u nekom drugom servisu), a da otklanjanje kvara nije dovršeno do kraja ili da je nestručno izvedeno, majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Razlog tomu je što ne možemo odgovarati niti stajati iza stručnosti majstora koji nisu zaposleni u našem servisu, pogotovo računajući na dodatne učinke koje je takvo otklanjanje moglo prouzročiti na sami uređaj. Ukoliko se iznimno, u ovom slučaju, odlučimo na popravak, smatra se da je odgovornost za popravak u cijelosti Vaša, te se za isti ne može pružiti garancija. Uvijek nam spomenite ovu informaciju unaprijed, prije rezervacije termina, isključivo putem poziva službi za korisnike na broj 01/6272-899. U suprotnom ćemo smatrati da nam informaciju niste spomenuli.