masinko logo
    • Popravak aparata

      Servis bijele tehnike i popravak Vaših uređaja.

      Ostale usluge

      Čišćenje klima uređaja i prijelaz s boce na plin.

      Želite rezervirati termin?

    • Kako radimo

      Uz Mašinko Vaši aparati su u sigurnim rukama.

      Vrsta i marka uređaja

      Provjerite popravljamo li Vaš uređaj i Vašu marku uređaja.

      Dolazimo li do Vas?

      Provjerite našu interaktivnu kartu sa gradovima i mjestima.

      Sve važne informacije

      Na jednom mjestu skupili smo sve odgovore na Vaša pitanja.

      Online rezervacije

      Kako rezervirati termin brzo i jednostavno putem Interneta.

      Zakažite termin

      Najjednostavniji način za doći do majstora za popravak aparata.

  • Kontakt

Odustajanje od izvršenja usluge

Odustajanje od usluge

Detekcija kvara na uređaju je prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Kad završi s detekcijom, majstor će Vas detaljno upoznati s uzrokom kvara, s mogućnostima otklanjanja kvara, kao i s načinom otklanjanja kvara, te naposljetku dati procjenu o isplativosti popravka. Ukoliko majstor procjeni popravak neisplativim, a Vi svejedno inzistirate na popravku aparata, smatra se da ste se odlučili na popravak na svoju odgovornost. Procjena o neisplativosti popravka dana je  s razlogom, upravo zbog mogućnosti i dodatnih kvarova koji mogu nastati na uređaju nakon izvjesnog vremena, a cijena otklanjanja kvara je jednaka polovici iznosa kupnje novog uređaja ili veća. Upravo zbog mogućnosti drugih dodatnih kvarova nakon izvjesnog vremena, smatra se da odgovornost preuzimate na sebe i odričete servis Mašinko od odgovornosti za ovakvu odluku. U suprotnom slučaju, ukoliko majstor izda procjenu o  tome da je popravak isplativ, prije samog stupanja u popravak, majstor će Vas upoznati s točnom cijenom otklanjanja kvara i dati Vam priliku da sami odlučite želite li nastaviti s popravkom. 

Ukoliko se odlučite da želite da majstor stupi u popravak i složite se s cijenom, majstor će izvršiti popravak. Stupanjem majstora u popravak smatramo da ste informirano donijeli odluku o popravku i da se ne možete predomisliti tijekom samog procesa popravka. Ukoliko se uslijed iznimnih okolnosti odlučite predomisliti tijekom samog procesa popravka, majstor će vratiti uređaj u prethodno stanje, kakvo je bilo prije dolaska našeg servisa, a za svoj rad naplatiti cijenu dijagnostike i satnicu rada koja je bila potrebna da obavi posao u cijelosti, računajući i na vraćanje u prethodno stanje. Ukoliko se nakon što majstor izda procjenu o tome da je popravak isplativ, te nakon što Vas informira o cijeni i načinu popravka ipak ne složite s popravkom, majstor će naplatiti samo cijenu dolaska i vršenja dijagnostike, a ukoliko je za dijagnostiku bilo potrebno dulje vremena, u iznimnim slučajevima, može se naplatiti i vrijeme rada majstora.

Niste pronašli odgovor?