Način rada našeg servisa

Često postavljana pitanja → Način rada

Kako vršimo popravke

    1. Popravke vršimo na sljedeći način:
 
  1. 1. Dogovor oko rezervacije termina (telefonski ili putem online rezervacije). Termini se daju u okviru od dva sata. Primjer termina je termin od devet do jedanaest sati. To podrazumijeva da se nalazite na adresi u devet sati, a naš majstor će doći u dogovorenom vremenskom okviru, najčešće na samom početku termina, uz raniju najavu putem poziva.
  2. 2. Majstor po dolasku na Vašu adresu prvo vrši dijagnostiku kvara na uređaju. Nakon odrađene dijagnostike, majstor će Vam reć koji kvar imate na Vašem uređaju, te je li popravak na njemu isplativ ili nije i koja će biti cijena popravka. U ovom koraku možete se odlučiti želite li ili ne želite popravak. Ukoliko se ne odlučite na popravak, provjerite cijenu dijagnostike na ovom linku. Ukoliko ste naručili neku od drugih
  3. 3. Ukoliko se odlučite na popravak, cijena popravka ovisit će o vrsti kvara na Vašem uređaju. Majstor izvršava popravak.
  4. 4. Garancija na odrađeni popravak, ako je prilikom istog zamjenjen rezervni dio daje se na ponovljeni isti kvar na rezervnom dijelu unutar šest mjeseci. Popravak u kojem se nije vršila zamjena rezervnog dijela ne pokriva se garancijom

Mogu li donjeti svoj aparat u Vaš servis na popravak

Servis Mašinko je isključivo orjentiran na ternski rad i popravak kućanskih aparata na Vašoj adresi. Uređaje popravljamo na licu mjesta, te ih ne odnosimo. Popravak pretežito izvršavamo odmah, osim u slučajevima kad neki rezervni dio treba naručiti uz određeno vrijeme čekanja. U tom se slučaju kad naručeni rezervni dio stigne, vraćamo ona Vašu adresu i dovršavamo popravak.

Niste pronašli odgovor?

mašinko
Radno vrijeme

Pon-pet: 08:00-16:00

Sub: 09:00-12:00

Telefon: 01/ 6272-899

E-mail: info@masinko.hr

Adresa: Zagreb, Pećnjakova 1

Način rada našeg servisa

Često postavljana pitanja → Način rada

Niste pronašli odgovor?

mašinko
Radno vrijeme

Pon-pet: 08:00-16:00

Sub: 09:00-12:00

Telefon: 01/ 6272-899

E-mail: info@masinko.hr

Adresa: Zagreb, Pećnjakova 1

Način rada našeg servisa

Često postavljana pitanja → Način rada

Kako vršimo popravke

    Popravke vršimoo na sljedeći način:

  1. 1. Dogovor oko rezervacije termina (telefonski ili putem online rezervacije). Termini se daju u okviru od dva sata. Primjer termina je termin od devet do jedanaest sati. To podrazumijeva da se nalazite na adresi u devet sati, a naš majstor će doći u dogovorenom vremenskom okviru, najčešće na samom početku termina, uz raniju najavu putem poziva.
  2. 2. Majstor po dolasku na Vašu adresu prvo vrši dijagnostiku kvara na uređaju. Nakon odrađene dijagnostike, majstor će Vam reć koji kvar imate na Vašem uređaju, te je li popravak na njemu isplativ ili nije i koja će biti cijena popravka. U ovom koraku možete se odlučiti želite li ili ne želite popravak. Ukoliko se ne odlučite na popravak, provjerite cijenu dijagnostike na ovom linku. Ukoliko ste naručili neku od drugih
  3. 3. Ukoliko se odlučite na popravak, cijena popravka ovisit će o vrsti kvara na Vašem uređaju. Majstor izvršava popravak.
  4. 4. Garancija na odrađeni popravak, ako je prilikom istog zamjenjen rezervni dio daje se na ponovljeni isti kvar na rezervnom dijelu unutar šest mjeseci. Popravak u kojem se nije vršila zamjena rezervnog dijela ne pokriva se garancijom.

Mogu li donjeti svoj aparat u Vaš servis na popravak

Servis Mašinko je isključivo orjentiran na ternski rad i popravak kućanskih aparata na Vašoj adresi. Uređaje popravljamo na licu mjesta, te ih ne odnosimo. Popravak pretežito izvršavamo odmah, osim u slučajevima kad neki rezervni dio treba naručiti uz određeno vrijeme čekanja. U tom se slučaju kad naručeni rezervni dio stigne, vraćamo ona Vašu adresu i dovršavamo popravak.

Niste pronašli odgovor?

mašinko
Radno vrijeme

Pon-pet: 08:00-16:00

Sub: 09:00-12:00

Telefon: 01/ 6272-899

E-mail: info@masinko.hr

Adresa: Zagreb, Pećnjakova 1