NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA
KAKO KORISTITI MAŠINKO APLIKACIJU

#1 KAKO ODABRATI ŽELJENI TERMIN

Sve što trebate napraviti, jest kliknuti mišem na željeni datum na kalendaru. Odmah će Vam se prikazati broj slobodnih termina trenutno dostupnih u tom danu i vremenske odrednice termina. Kada ste odlučili koji Vam termin s popisa najviše odgovara, odaberite “Rezerviraj termin”.

#2 NE MOGU KLIKNUTI NA TERMIN

Ako se kad pokušate kliknuti na termin, iznad polja pojavljuje crveni prekriženi kružić, to znači da su svi termini u danu popunjeni. Također nećete moći kliknuti na termin ako je riječ o neradnom danu ili blagdanu.

#3 TREBAM LI SE REGISTRIRATI

Nakon odabira željenog datuma, izbornik će Vas odvesti do upitnika vezanog uz Vaše podatke. Nemorate gubiti vrijeme na registraciju, dovoljno je da zatražite svoj termin i ostavite podatke. Nakon ovog koraka, naš tim će Vas kontaktirati i poslati Vam potvrdu o rezervaciji Vašeg termina.

#4 KAKO BITI SIGURAN DA JE TERMIN REZERVIRAN

Nakon što ste odabrali željeni termin, trebate odlučiti želite li dobiti potvrdu Vaše rezervacije putem e – maila ili putem SMS poruke. Ako je termin odobren, dobit ćete potvrdu rezervacije. Nakon što je rezervacija potvrđena, majstor dolazi u dogovorenom terminu!
UVJETI KORIŠTENJA I PRIVATNOST
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

#1 KORIŠTENJE WEB STRANICE MAŠINKO.HR

Mašinko, obrt za računovodstvene i servisne usluge, Stružečki put 10, 10090 Zagreb, OIB 12333360494 (u daljnjem tekstu Servis Mašinko) obrađuje osobne podatke korisnika svojih usluga i posjetitelja stranice www.masinko.hr (klijenti) u skladu s važećim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka 2016/679). Servis Mašinko obrađuje osobne podatke ispitanika samo kada za to postoji jasno određena pravna osnova – ugovorni odnos, suglasnost ispitanika, legitimni interes ili zakonska obveza.

#2 OBRADA OSOBNIH PODATAKA U MARKETINŠKE SVRHE

Servis Mašinko obrađuje osobne podatke klijenata u svrhe marketinškog komuniciranja i istraživanja tržišta isključivo temeljem prethodno dane suglasnosti. Suglasnost za marketinško komuniciranje može se povući u svakom trenutku slanjem elektroničke pošte na adresu info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899!

#3 REZERVACIJA TERMINA ZA DOLAZAK MAJSTORA

Osobni podatci dostavljeni kroz otvorene zamolbe za rezervaciju termina dolaska majstora putem Mašinko aplikacije koja se nalazi na ovom linku ili putem poziva Mašinkovoj telefonskoj liniji na 01/6272 – 899 obrađuju se i koriste isključivo u svrhu obavljanja osnovne djelatnosti obrta, odnosno popravka kućanskih aparata i dolaska majstora na željenu lokaciju.

#4 PRIMATELJI OSOBNIH PODATAKA

Servis Mašinko će osobne podatke klijenata prosljeđivati drugim primateljima isključivo na temelju zakonske obveze, odnosno opravdanog zahtjeva ovlaštenog javnog tijela. Po potrebi osobni podatci će se prosljeđivati i pouzdanim partnerima (izvršiteljima obrade) u svrhe omogućavanja korisničke potpore, održavanja informacijskog sustava ili sličnih potreba uz obvezne mjere povjerljivosti i zaštite podataka.

#5 PRAVA KLIJENATA

Ovisno o svrsi obrade osobnih podataka, klijent ima sljedeća prava sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka:
• pravo na pristup osobnim podatcima
• ispravak osobnih podataka
• brisanje osobnih podataka
• ograničenje obrade osobnih podataka
• pravo podnošenja prigovora nadzornom tijelu (Agencija za zaštitu osobnih podataka)

#6 KONTAKT ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA

Zahtjevi, pritužbe ili upiti koji se odnose na obradu i zaštitu osobnih podatka mogu se uputiti na adresu elektroničke pošte info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899. Sukladno važećim zakonskim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka svaki zahtjev/upit bit će riješen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od zaprimanja. Prilikom kontakta i postavljanja navedenih zahtjeva uložit ćemo razumne napore da potvrdimo vaš identitet i spriječimo neautoriziranu obradu osobnih podataka.
Kontakt za zaštitu osobnih podataka:
Email: info@masinko.hr
Adresa: Zagreb, Stružečki put 10
Tel: 01/6272899
KORIŠTENJE KOLAČIĆA (COOKIES)
VRSTE I SVRHA KOLAČIĆA

#1 ZAŠTO KORISTIMO KOLAČIĆE

Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga.
Odluka o dopuštanju korištenja kolačića na Internet stranici u potpunosti je vaša. Treba napomenuti da Internet stranica funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića.

#2 ŠTO SU ZAPRAVO KOLAČIĆI

Kolačići (cookies) su male datoteke koje Vaš preglednik sprema na disk prilikom posjete naše Internet stranice. To omogućuje našoj web stranici da prepozna Vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite, kako bi vam sukladno tome ponudili personalizirano iskustvo prilikom vašeg surfanja. Kolačići nisu usmjereni na špijuniranje korisnika i ne slijede sve što korisnik radi te nisu zlonamjerni kod ili virus. Također kolačići nisu povezani s neželjenim porukama ili spamom, ne mogu spremiti lozinku i nisu namijenjeni isključivo za reklame ili oglašavanje. Web stranice ne mogu pristupiti vašim osobnim informacijama i datotekama na Vašem računalu. Da bi „kolačiće“ mogli koristiti sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama, Zakonu o zaštiti osobnih podataka, Direktivama EU 2002/58/EZ i 95/46/EZ te GDPR direktivi, treba nam vaša privola.

#3 KOJE VRSTE KOLAČIĆA POSTOJE

Kolačići sesije i trajni kolačići
Kolačići sesije (session cookies) su privremeni kolačići koji istječu nakon što napustite web stranicu. Ti kolačići su obvezni za pravilan rad određenih aplikacija ili funkcionalnosti na ovoj stranici.
Trajni kolačići (persistent cookies) se koriste radi poboljšanja iskustva naših korisnika (npr. pamćenje detalja prijave, tako da ih ne morate upisati svaki put kada posjetite web stranicu). Ti kolačići ostaju u kolačić datoteci Vašeg preglednika duže vrijeme. Taj vremenski period ovisit će o izboru postavki na Vašem Internet pregledniku. Trajni kolačići omogućuju da se podaci prenesu na web server svaki put kada posjetite stranicu.
Kolačići prve i treće strane
Kolačići prve strane (first-party cookies) – izdaje ih ova Internet stranica. Ovi kolačići često služe za pravilan rad web stranice te za pamćenje Vaših preferenci na web stranici. Kolačići treće strane (third-party cookies) su kolačići koji su postavljeni od strane druge web stranice ili usluge kao što je npr. YouTube. Nemamo pristup ni kontrolu nad ovim kolačićima. Trebate se konzultirati sa odgovarajućim pravilima o privatnosti tih trećih strana. Ako se nalazite u Europskoj uniji možete saznati više o tome kako treće strane koriste ove vrste kolačića na sljedećem linku: http://www.youronlinechoices.eu/.
Neophodni i ostali kolačići
Neophodni kolačići su neophodni za rad naše web stranice i korištenje njegovih značajki i / ili usluga. Na primjer, omogućuju vam navigaciju po web stranici i mogućnost prijave u sigurna područja. Korištenjem ove Internet stranice automatski dajete privolu na uporabu neophodnih kolačića bez kojih web stranica ne može funkcionirati. To su PHPSESSID kolačići i _exp kolačići.
Kolačići za performanse prikupljaju informacije o tome kako posjetitelji upotrebljavaju našu web stranicu, na primjer, na koje stranice posjetitelji najčešće dolaze i ako dobiju poruke o pogreškama sa tih stranica. Ovi kolačići ne prikupljaju podatke koji identificiraju posjetitelja. Sve informacije koje prikupljaju ovi kolačići su anonimne. Koriste se samo za poboljšanje funkcioniranja ove web stranice.
Funkcionalni kolačići omogućuju našoj web stranici da pamti odabire i prilagodbe koje ste napravili tijekom posjeta i pružaju poboljšane osobne značajke. Također se mogu koristiti kako bi se omogućilo trećim stranama kako bi pružili alate za društveno dijeljenje i zapamtili vaše željene usluge dijeljenja. Marketing kolačići se koriste za praćenje posjetitelja preko web stranice. Namjera je prikazati oglase koji su relevantni i zanimljivi za pojedinog korisnika, a time i više vrijedni za izdavače i oglašavače trećih strana.

#4 KOJE KOLAČIĆE KORISTI MAŠINKO

PHPSESSID: kolačići s imenom PHPSESSID sadrže samo referencu na sesiju pohranjenu na web poslužitelju. Nijedan podatak nije pohranjen u korisnikovom pregledniku i ovaj kolačić može se koristiti samo na trenutnoj web stranici.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski kolačić
cc_cookie_accept: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja svih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako ne prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
cc_cookie_decline: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja samo neophodnih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
exp_last_visit (1 godina), exp_last_activity (1 godina), exp_tracker (sesijski), exp_csrf_token (sesijski): razni kolačići koji počinju sa ‘exp_’. To su kolačići postavljeni od strane našeg sustava za upravljanje sadržajem i sadrže podatke kao što su: kad ste posljednji put posjetili našu web stranicu, prethodne stranice koje ste pogledali, duljina sesije za prijavljenog korisnika, ID sesije… Ovim kolačićima se ne prikupljaju Vaši osobni podaci, oni se koriste samo za osnovnu funkcionalnost internet stranice. ‘exp_last_visit’ i ‘exp_last_activity’ pohranjuju samo informaciju datum/vrijeme vašeg posjeta. ‘exp_tracker’ prati zadnje 2 stranice koje ste posjetili tako da vas, ako je potrebno, možemo vratiti natrag na odgovarajuće stranice. ‘exp_csrf_token’ se koristi kod slanja formi na stranici, to je jedinstveni i nasumični niz brojeva i slova koji štite našu web stranicu od neželjene pošte.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
exp_csrf_token i exp_tracker su sesijski kolačići, ostalo su trajni kolačići
wd: ova web stranica koristi Social Plugins u vlasništvu tvrtke Facebook Inc. (“Facebook”).
Kolačići treće strane – Facebook
Trajni kolačići
__tawkuuid ova web stranica koristi Live Chat u vlasništvu tvrtke tawk.to inc. (“Tawk.to”).
Kolačići treće strane – Tawk.to
Trajni kolačići
_ga (2 godine), _gid (1 dan), _gat (1 minuta), AMP_TOKEN (30 sekundi – 1 godina), _gac (3 mjeseca), __utma (2 godine), __utmb (30 minuta), __utmc (sesijski), __utmt (10 minuta), __utmz (6 mjeseci): ova web stranica koristi Google Analytics, uslugu web analize koju pruža Google Inc. (“Google”). Koristimo način integracije koji anonimizira vašu IP adresu. Google Analytics koristi kolačiće za analizu vašeg korištenja web stranice. Informacije koje generira kolačić o vašoj upotrebi ove web stranice (uključujući vašu IP adresu) prenose se i pohranjuju na Google poslužitelju u Sjedinjenim Američkim Državama. Google koristi ove informacije kako bi procijenio vašu upotrebu web stranice, pružajući izvješća o aktivnostima na web stranici za operatore web stranice. Google može prenijeti te podatke trećim stranama, ako to zahtijeva zakon ili ako treće strane obrade podatke u ime Googlea. Google neće povezati vašu IP adresu s drugim podacima koje Google posjeduje. Pogledajte Google Pravila o privatnosti na sljedećem linku. Google je razvio dodatak za preglednik kojim možete spriječiti korištenje vaših podataka za Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, dc.js). Možete ga preuzeti ovdje.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Trajni kolačići

#5 KAKO PRIHVATITI ILI ODBITI KOLAČIĆE

Uvijek možete blokirati upotrebu nekih ili svih kolačića koje koristimo na našoj web stranici, no to može utjecati na njenu funkcionalnost. Klikom na ovaj link možete ograničiti upotrebu kolačića na neophodne kolačiće: Povuci pristanakMožete prihvatiti ili odbiti neke ili sve kolačiće prilagođavanjem postavki Vašeg preglednika. Na sljedećim linkovima možete pronaći informacije o tome kako promijeniti postavke za neke od najčešće korištenih web preglednika: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera. Neki preglednici Vam omogućuju surfanje u “anonimnom” načinu rada, ograničavajući količinu podataka postavljenih na vašem računalu i automatsko brisanje trajnih kolačića postavljenih na vaš uređaj kada završite sesiju pregledavanja. Postoje i mnoge aplikacije trećih strana koje možete dodati u preglednik da biste blokirali ili upravljali kolačićima. Možete i izbrisati kolačiće koji su prethodno bili postavljeni u vaš preglednik tako da odaberete opciju za brisanje povijesti pregledavanja i pritom uključite i opciju brisanja kolačića. Detaljnije informacije o kolačićima i podešavanje postavki preglednika možete pronaći na stranici www.allaboutcookies.org.

UVJETI POSLOVANJA SERVISA

*Molimo Vas da pažljivo pročitate uvjete poslovanja servisa Mašinko. Ovi uvjeti predstavljaju sporazum između servisa Mašinko i Vas kao korisnika naših usluga, te se smatra da ste prilikom rezerviranja naše usluge, bilo putem korištenja ove stranice, Facebooka, društvenih mreža ili oglasa, aplikacije za rezervaciju termina ili pozivom prema službi za korisnike na broj 01/6272-899, pročitali i složili se s uvjetima poslovanja servisa. Na podnožju svakog računa ili ponude izdane od strane servisa također ćemo Vas podsjetiti na Vaše slaganje s ovim javno dostupnim uvjetima poslovanja i uputiti Vas na ovu poveznicu, kako bi ih mogli pročitati. Kako bi koristili uslugu on-line rezervacije termina, morate otvoriti korisnički račun i prihvatiti uvjete poslovanja servisa. Servis Mašinko zadržava pravo promjene uvjeta poslovanja, koji će biti objavljeni javno na web stranici.

DIJAGNOSTIKA KVARA NA UREĐAJU 

Dijagnostika, odnosno detekcija kvara na uređaju odnosi se na dolazak majstora na lokaciju, otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analizu uređaja, te se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ona je uvijek prvi korak prije stupanja u popravak Vašeg uređaja – majstori servisa Mašinko uvijek će prije stupanja u popravak prvo obaviti dijagnostiku kvara na Vašem uređaju, čak i onda kad je mušterija “sigurna” i ima svoju dijagnostiku, a pogotovo u slučajevima kad je dijagnostiku obavio netko tko se “razumije”, nestručna osoba ili serviser drugog servisa. Razlog tomu je što ispravna dijagnostika uvijek zahtjeva stručnu procjenu školovanog majstora, a upravo je ispravnost dijagnostike naša odgovornost i osnovni preduvjet svakog popravka. Cijena same usluge dijagnostike kvara na uređaju naplaćuje se i iznosi ukoliko je lokacija klijenta unutar Zagreba 200 HRK za dijagnostiku kvara na perilici rublja / hladnjaku / zamrzivaču / štednjaku / ploči za kuhanje, a 250 HRK iznosi cijena dijagnostike na perilici posuđa / sušilici / perilici rublja sa sušenjem. Ukoliko je lokacija klijenta izvan Zagreba, konkretno, unutar ovih mjesta: 1) Sveta Nedjelja (uključujući i Kerestinec, Orešje, Rakitje, Novaki, Strmec), 2) Samobor (uključujući isključivo centar bez okolice), 3) Zaprešić (centar uključujući dodatno naselja Bistra, Brdovec, Šibice), 4. Sesvete (centar Sesveta uključujući naselja Jelkovec, Novi Jelkovec, Brestje) i 5) Brezovica (bez okolice),  cijena dijagnostike kvara na uređaju iznosit će 250 KN neovisno o vrsti aparata. Dijagnostika kvara naplaćuje se, ukoliko klijent ima više aparata za popravak, za pregled svakog aparata posebno. Sama usluga dijagnostike kvara naplaćuje se ukoliko se dijagnosticira neisplativ popravak prema procjeni našeg majstora ili ukoliko klijent sam odustane od popravka nakon dijagnostike. Ukoliko naš majstor procjeni da je popravak isplativ, te se klijent složi s cijenom popravka, naplaćuje se i popravak kvara na uređaju, čija cijena ovisi o vrsti kvara koju majstor dijagnosticira na aparatu. 

ODRICANJE ODGOVORNOSTI

Čitanjem ovog obrasca Odricanja od odgovornosti potvrđujete da ste upoznati i potpuno informirani o popravku Vašeg kućanskog aparata i rizicima koje snosi vrsta popravka na koji ste pristali. Nadalje svojim izborom da se odlučite na popravak kućanskog aparata koji je predmet ovog Odricanja od odgovornosti oslobađate od odgovornosti servis Mašinko, njihove vlasnike, zaposlenike i sve druge povezane plaćene usluge za bilo kakav gubitak i/ili štetu nanesenu na kućanskom aparatu koja je nastala uslijed nekih od stavki koje ćemo sad nabrojati:

1. Servis Mašinko ne može biti odgovoran za kvarove, nanesenu štetu ili općenito bilo koju vrstu djelovanja koje je nanio majstor koji je prethodno popravljao kućanski aparat, ako taj majstor nije zaposlen u servisu Mašinko ili je riječ o nestručnoj osobi koja nije majstor, a da je ista na svoju ruku intervenirala ili pokušala otklanjati kvar na uređaju, prije ili poslije naše intervencije na konkretnom uređaju.
2. Nepropisno postavljen odnosno instaliran kućanski aparat
3. Servis Mašinko nije odgovoran ako ne postoji mogućnost nabave dijelova kućanskog aparata ili ako nema dovoljno mjesta za popravak kućanskog aparata
4. Servis Mašinko nije odgovoran za kvarove na kućanskom aparatu koji su nastali nakon odlaska majstora, a nisu povezani s konkretnim kvarom koji je majstor popravljao, već su rezultat nestručnog djelovanja mušterije kućanskim aparatom ili su samo nastali vremenski nakon odlaska majstora, a ne ulaze u opseg šestomjesečne garancije koju servis daje prilikom zamjene dijela kućanskog aparata.
5. Treba napomenuti i da se odgovornost odnosi isključivo na konkretan popravak koji je naš majstor izvršio na uređaju, ne i na dodatne kvarove koji su mogli nastati prije ili nakon intervencije, a pogotovo ne na štetu koju je takvo djelovanje  prije ili poslije naše intervencije prouzročilo na inventar, kućanstvo ili okolinu.

Nakon čitanja ovoga smatra se da potpuno svjesni, u cijelosti razumijete i prihvaćate sve rizike i svojevoljno želite popraviti kućanski aparat.

OTKLANJANJE KVARA NAKON TUĐE INTERVENCIJE

Važno je napomenuti da ukoliko majstor uoči prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju da je isti ili neki drugi kvar na tom uređaju pokušavala otkloniti nestručna osoba (osoba koja nije školovani majstor odnosno serviser kućanskih aparata), majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Zbog toga je uvijek važno da o ovoj činjenici budete informirani unaprijed, te Vas savjetujemo da u ovom slučaju niti ne vršite rezervaciju termina. Nadalje, ukoliko majstor prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju uoči da je isti kvar pokušavao otkloniti majstor koji nije zaposlenik našeg servisa (majstor zaposlen u nekom drugom servisu), a da otklanjanje kvara nije dovršeno do kraja ili da je nestručno izvedeno, majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Razlog tomu je što ne možemo odgovarati niti stajati iza stručnosti majstora koji nisu zaposleni u našem servisu, pogotovo računajući na dodatne učinke koje je takvo otklanjanje moglo prouzročiti na sami uređaj. Ukoliko se iznimno, u ovom slučaju, odlučimo na popravak, smatra se da je odgovornost za popravak u cijelosti Vaša, te se za isti ne može pružiti garancija. Uvijek nam spomenite ovu informaciju unaprijed, prije rezervacije termina, isključivo putem poziva službi za korisnike na broj 01/6272-899. U suprotnom ćemo smatrati da nam informaciju niste spomenuli.

PRAVILA O GARANTNOM ROKU

Garancija se daje isključivo i jedino na dijelove koje ugrađujemo u kućanske aparate i traje točno 6 mjeseci odnosno 180 dana od ugradnje i dokazuje se pokazivanjem računa koji ste dobili od servisa Mašinko, a koji je dokaz da na nju ostvarujete pravo. Garancija se izdaje ukoliko se na dijelu koji je ugrađen u Vaš uređaj unutar spomenutog garantnog roka ponovi isti kvar. Ukoliko na Vašem uređaju nije vršena zamjena dijelova ili ukoliko se ne ponovi isti kvar na rezervnom dijelu, ne ostvarujete pravo na popravak u garantnom roku. Garancija se ne odnosi i na hladnjake i zamrzivače, ukoliko imaju problema s plinom (protočnošću ili nedostatkom plina) ili ukoliko je uređaju fizički oštećen ili probušen sistem rashlade ili ako majstor prije popravka isto napomene klijentu. 

ODUSTAJANJE OD USLUGE

Detekcija kvara na uređaju je prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Kad završi s detekcijom, majstor će Vas detaljno upoznati s uzrokom kvara, s mogućnostima otklanjanja kvara, kao i s načinom otklanjanja kvara, te naposljetku dati procjenu o isplativosti popravka. Ukoliko majstor procjeni popravak neisplativim, a Vi svejedno inzistirate na popravku aparata, smatra se da ste se odlučili na popravak na svoju odgovornost. Procjena o neisplativosti popravka dana je  s razlogom, upravo zbog mogućnosti i dodatnih kvarova koji mogu nastati na uređaju nakon izvjesnog vremena, a cijena otklanjanja kvara je jednaka polovici iznosa kupnje novog uređaja ili veća. Upravo zbog mogućnosti drugih dodatnih kvarova nakon izvjesnog vremena, smatra se da odgovornost preuzimate na sebe i odričete servis Mašinko od odgovornosti za ovakvu odluku. U suprotnom slučaju, ukoliko majstor izda procjenu o  tome da je popravak isplativ, prije samog stupanja u popravak, majstor će Vas upoznati s točnom cijenom otklanjanja kvara i dati Vam priliku da sami odlučite želite li nastaviti s popravkom. Ukoliko se odlučite da želite da majstor stupi u popravak i složite se s cijenom, majstor će izvršiti popravak. Stupanjem majstora u popravak smatramo da ste informirano donijeli odluku o popravku i da se ne možete predomisliti tijekom samog procesa popravka. Ukoliko se uslijed iznimnih okolnosti odlučite predomisliti tijekom samog procesa popravka, majstor će vratiti uređaj u prethodno stanje, kakvo je bilo prije dolaska našeg servisa, a za svoj rad naplatiti cijenu dijagnostike i satnicu rada koja je bila potrebna da obavi posao u cijelosti, računajući i na vraćanje u prethodno stanje. Ukoliko se nakon što majstor izda procjenu o tome da je popravak isplativ, te nakon što Vas informira o cijeni i načinu popravka ipak ne složite s popravkom, majstor će naplatiti samo cijenu dolaska i vršenja dijagnostike, a ukoliko je za dijagnostiku bilo potrebno dulje vremena, u iznimnim slučajevima, može se naplatiti i vrijeme rada majstora.

NARUDŽBA ZAMJENE DIJELA APARATA

Treba li na Vašem uređaju izvršiti zamjenu dijela na uređaju, to se utvrđuje jedino i isključivo detekcijom kvara na uređaju koju radi naš majstor pregledom aparata u vašem kućanstvu ili poslovnom prostoru. Detekcija kvara na uređaju je, ponavljamo, prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Dakle, ne postoji mogućnost narudžbe zamjene dijela unaprijed, bez vršenja detekcije na uređaju. Ukoliko majstor utvrdi da je Vašem uređaju zaista potrebna zamjena dijela, a taj dio naši majstori imaju na stanju, odnosno, imaju sa sobom, zamjena će se izvršiti odmah. Neke dijelove uređaja majstori moraju naručiti od dobavljača, te takva narudžba uključuje i vrijeme čekanja do stizanja narudžbe. Ukoliko se složite s naručivanjem dijela, majstor će Vam naplatiti akontaciju za narudžbu u iznosu 200 KN, koja služi kao osiguranje da od narudžbe nećete odustati, te se prilikom ponovnog dolaska i stupanja u popravak taj iznos uračunava u ukupnu cijenu popravka. Kad naručeni rezervni dio stigne u našu poslovnicu, isti dan zovemo klijente i dogovaramo novi termin dolaska majstora. Ako odustanete od narudžbe tijekom čekanja da dio bude dostavljen od dobavljača, a naš je majstor  naplatio akontaciju kao osiguranje, akontacija ostaje servisu Mašinko. Isto tako, ukoliko majstor nakon detekcije kvara na Vašem uređaju procjeni da je potrebna zamjena dijela, a Vi se ne složite s narudžbom ili davanjem akontacije, majstor će u tom slučaju naplatiti cijenu dijagnostike kvara na uređaju, te po potrebi i svoju satnicu rada. Ukoliko Vas informativno zanima imamo li određeni dio na stanju, nazovite nas na broj korisničke službe na 01/6272-899 i provjerite.

PRAVILA O PRVENSTVU REZERVACIJE TERMINA

Zaključno, rezervacije termina koje su pristigle putem Mašinko službe za korisnike na broju 01/6272 – 899 imaju prednost. To znači da ukoliko je klijent putem Mašinko aplikacije za rezervaciju termina istovremeno rezervirao identičan termin kao klijent koji je rezervaciju obavio putem službe za korisnike, bit će mu ponuđen alternativni prvi slobodan termin. O takvoj promjeni klijent će biti obaviješten putem SMS poruke i putem elektroničke pošte, kako bi mogao pravovremeno reagirati  i dogovoriti se za termin koji mu najviše odgovara. Jednom predložen termin bit će klijentu dostupan u trajanju jednog sata od slanja odgovora Mašinkove službe putem SMS-a ili elektroničke pošte. Ukoliko ne zaprimimo odgovor, termin smatramo oslobođenim, te se o daljnjoj rezervaciji dogovaramo telefonski putem službe za korisnike na 01/6272 -899!

PRAVILA O ODUSTAJANJU OD REZERVACIJE

Ukoliko želite otkazati svoju rezervaciju, telefonsku ili online, molimo Vas da isto učinite najmanje 48 h prije Vašeg termina. Isto možete učiniti pozivom službi za korisnike na 01/ 6272 – 899 ili poslati mail uz naznaku “Otkaz rezervacije” na info@masinko.hr. Ukoliko rezervaciju niste otkazali 48h ranije, servis Mašinko zadržava pravo da Vam ne odobri ponovljenu rezervaciju.

 

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA

PITANJA

KAKO KORISTITI MAŠINKO APLIKACIJU

#1 KAKO ODABRATI ŽELJENI TERMIN

Sve što trebate napraviti, jest kliknuti mišem na željeni datum na kalendaru. Odmah će Vam se prikazati broj slobodnih termina trenutno dostupnih u tom danu i vremenske odrednice termina. Kada ste odlučili koji Vam termin s popisa najviše odgovara, odaberite “Rezerviraj termin”.

#2 NE MOGU KLIKNUTI NA TERMIN

Ako se kad pokušate kliknuti na termin, iznad polja pojavljuje crveni prekriženi kružić, to znači da su svi termini u danu popunjeni. Također nećete moći kliknuti na termin ako je riječ o neradnom danu ili blagdanu.

#3 TREBAM LI SE REGISTRIRATI

Nakon odabira željenog datuma, izbornik će Vas odvesti do upitnika vezanog uz Vaše podatke. Nemorate gubiti vrijeme na registraciju, dovoljno je da zatražite svoj termin i ostavite podatke. Nakon ovog koraka, naš tim će Vas kontaktirati i poslati Vam potvrdu o rezervaciji Vašeg termina.

#4 KAKO BITI SIGURAN DA JE TERMIN REZERVIRAN

Nakon što ste odabrali željeni termin, trebate odlučiti želite li dobiti potvrdu Vaše rezervacije putem e – maila ili putem SMS poruke. Ako je termin odobren, dobit ćete potvrdu rezervacije. Nakon što je rezervacija potvrđena, majstor dolazi u dogovorenom terminu!

UVJETI KORIŠTENJA I

PRIVATNOST

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

#1 KORIŠTENJE WEB STRANICE MAŠINKO.HR

Mašinko, obrt za računovodstvene i servisne usluge, Stružečki put 10, 10090 Zagreb, OIB 12333360494 (u daljnjem tekstu Servis Mašinko) obrađuje osobne podatke korisnika svojih usluga i posjetitelja stranice www.masinko.hr (klijenti) u skladu s važećim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka 2016/679). Servis Mašinko obrađuje osobne podatke ispitanika samo kada za to postoji jasno određena pravna osnova – ugovorni odnos, suglasnost ispitanika, legitimni interes ili zakonska obveza.

#2 OBRADA PODATAKA U MARKETINŠKE SVRHE

Servis Mašinko obrađuje osobne podatke klijenata u svrhe marketinškog komuniciranja i istraživanja tržišta isključivo temeljem prethodno dane suglasnosti. Suglasnost za marketinško komuniciranje može se povući u svakom trenutku slanjem elektroničke pošte na adresu info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899!

#3 REZERVACIJA TERMINA ZA DOLAZAK MAJSTORA

Osobni podatci dostavljeni kroz otvorene zamolbe za rezervaciju termina dolaska majstora putem Mašinko aplikacije koja se nalazi na ovom linku ili putem poziva Mašinkovoj telefonskoj liniji na 01/6272 – 899 obrađuju se i koriste isključivo u svrhu obavljanja osnovne djelatnosti obrta, odnosno popravka kućanskih aparata i dolaska majstora na željenu lokaciju.

#4 PRIMATELJI OSOBNIH PODATAKA

Servis Mašinko će osobne podatke klijenata prosljeđivati drugim primateljima isključivo na temelju zakonske obveze, odnosno opravdanog zahtjeva ovlaštenog javnog tijela. Po potrebi osobni podatci će se prosljeđivati i pouzdanim partnerima (izvršiteljima obrade) u svrhe omogućavanja korisničke potpore, održavanja informacijskog sustava ili sličnih potreba uz obvezne mjere povjerljivosti i zaštite podataka.

#5 PRAVA KLIJENATA

Ovisno o svrsi obrade osobnih podataka, klijent ima sljedeća prava sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka:
• pravo na pristup osobnim podatcima
• ispravak osobnih podataka
• brisanje osobnih podataka
• ograničenje obrade osobnih podataka
• pravo podnošenja prigovora nadzornom tijelu (Agencija za zaštitu osobnih podataka)

#6 KONTAKT ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA

Zahtjevi, pritužbe ili upiti koji se odnose na obradu i zaštitu osobnih podatka mogu se uputiti na adresu elektroničke pošte info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899. Sukladno važećim zakonskim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka svaki zahtjev/upit bit će riješen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od zaprimanja. Prilikom kontakta i postavljanja navedenih zahtjeva uložit ćemo razumne napore da potvrdimo vaš identitet i spriječimo neautoriziranu obradu osobnih podataka.
Kontakt za zaštitu osobnih podataka:
Email: info@masinko.hr
Adresa: Zagreb, Stružečki put 10
Tel: 01/6272899
KORIŠTENJE KOLAČIĆA

(COOKIES)

VRSTE I SVRHA KOLAČIĆA

#1 ZAŠTO KORISTIMO KOLAČIĆE

Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga.
Odluka o dopuštanju korištenja kolačića na Internet stranici u potpunosti je vaša. Treba napomenuti da Internet stranica funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića.

#2 ŠTO SU ZAPRAVO KOLAČIĆI

Kolačići (cookies) su male datoteke koje Vaš preglednik sprema na disk prilikom posjete naše Internet stranice. To omogućuje našoj web stranici da prepozna Vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite, kako bi vam sukladno tome ponudili personalizirano iskustvo prilikom vašeg surfanja. Kolačići nisu usmjereni na špijuniranje korisnika i ne slijede sve što korisnik radi te nisu zlonamjerni kod ili virus. Također kolačići nisu povezani s neželjenim porukama ili spamom, ne mogu spremiti lozinku i nisu namijenjeni isključivo za reklame ili oglašavanje. Web stranice ne mogu pristupiti vašim osobnim informacijama i datotekama na Vašem računalu. Da bi „kolačiće“ mogli koristiti sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama, Zakonu o zaštiti osobnih podataka, Direktivama EU 2002/58/EZ i 95/46/EZ te GDPR direktivi, treba nam vaša privola.

#3 KOJE VRSTE KOLAČIĆA POSTOJE

Kolačići sesije i trajni kolačići
Kolačići sesije (session cookies) su privremeni kolačići koji istječu nakon što napustite web stranicu. Ti kolačići su obvezni za pravilan rad određenih aplikacija ili funkcionalnosti na ovoj stranici.
Trajni kolačići (persistent cookies) se koriste radi poboljšanja iskustva naših korisnika (npr. pamćenje detalja prijave, tako da ih ne morate upisati svaki put kada posjetite web stranicu). Ti kolačići ostaju u kolačić datoteci Vašeg preglednika duže vrijeme. Taj vremenski period ovisit će o izboru postavki na Vašem Internet pregledniku. Trajni kolačići omogućuju da se podaci prenesu na web server svaki put kada posjetite stranicu.
Kolačići prve i treće strane
Kolačići prve strane (first-party cookies) – izdaje ih ova Internet stranica. Ovi kolačići često služe za pravilan rad web stranice te za pamćenje Vaših preferenci na web stranici. Kolačići treće strane (third-party cookies) su kolačići koji su postavljeni od strane druge web stranice ili usluge kao što je npr. YouTube. Nemamo pristup ni kontrolu nad ovim kolačićima. Trebate se konzultirati sa odgovarajućim pravilima o privatnosti tih trećih strana. Ako se nalazite u Europskoj uniji možete saznati više o tome kako treće strane koriste ove vrste kolačića na sljedećem linku: http://www.youronlinechoices.eu/.
Neophodni i ostali kolačići
Neophodni kolačići su neophodni za rad naše web stranice i korištenje njegovih značajki i / ili usluga. Na primjer, omogućuju vam navigaciju po web stranici i mogućnost prijave u sigurna područja. Korištenjem ove Internet stranice automatski dajete privolu na uporabu neophodnih kolačića bez kojih web stranica ne može funkcionirati. To su PHPSESSID kolačići i _exp kolačići.
Kolačići za performanse prikupljaju informacije o tome kako posjetitelji upotrebljavaju našu web stranicu, na primjer, na koje stranice posjetitelji najčešće dolaze i ako dobiju poruke o pogreškama sa tih stranica. Ovi kolačići ne prikupljaju podatke koji identificiraju posjetitelja. Sve informacije koje prikupljaju ovi kolačići su anonimne. Koriste se samo za poboljšanje funkcioniranja ove web stranice.
Funkcionalni kolačići omogućuju našoj web stranici da pamti odabire i prilagodbe koje ste napravili tijekom posjeta i pružaju poboljšane osobne značajke. Također se mogu koristiti kako bi se omogućilo trećim stranama kako bi pružili alate za društveno dijeljenje i zapamtili vaše željene usluge dijeljenja. Marketing kolačići se koriste za praćenje posjetitelja preko web stranice. Namjera je prikazati oglase koji su relevantni i zanimljivi za pojedinog korisnika, a time i više vrijedni za izdavače i oglašavače trećih strana.

#4 KOJE KOLAČIĆE KORISTI MAŠINKO

PHPSESSID: kolačići s imenom PHPSESSID sadrže samo referencu na sesiju pohranjenu na web poslužitelju. Nijedan podatak nije pohranjen u korisnikovom pregledniku i ovaj kolačić može se koristiti samo na trenutnoj web stranici.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski kolačić
cc_cookie_accept: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja svih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako ne prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
cc_cookie_decline: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja samo neophodnih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
exp_last_visit (1 godina), exp_last_activity (1 godina), exp_tracker (sesijski), exp_csrf_token (sesijski): razni kolačići koji počinju sa ‘exp_’. To su kolačići postavljeni od strane našeg sustava za upravljanje sadržajem i sadrže podatke kao što su: kad ste posljednji put posjetili našu web stranicu, prethodne stranice koje ste pogledali, duljina sesije za prijavljenog korisnika, ID sesije… Ovim kolačićima se ne prikupljaju Vaši osobni podaci, oni se koriste samo za osnovnu funkcionalnost internet stranice. ‘exp_last_visit’ i ‘exp_last_activity’ pohranjuju samo informaciju datum/vrijeme vašeg posjeta. ‘exp_tracker’ prati zadnje 2 stranice koje ste posjetili tako da vas, ako je potrebno, možemo vratiti natrag na odgovarajuće stranice. ‘exp_csrf_token’ se koristi kod slanja formi na stranici, to je jedinstveni i nasumični niz brojeva i slova koji štite našu web stranicu od neželjene pošte.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
exp_csrf_token i exp_tracker su sesijski kolačići, ostalo su trajni kolačići
wd: ova web stranica koristi Social Plugins u vlasništvu tvrtke Facebook Inc. (“Facebook”).
Kolačići treće strane – Facebook
Trajni kolačići
__tawkuuid ova web stranica koristi Live Chat u vlasništvu tvrtke tawk.to inc. (“Tawk.to”).
Kolačići treće strane – Tawk.to
Trajni kolačići
_ga (2 godine), _gid (1 dan), _gat (1 minuta), AMP_TOKEN (30 sekundi – 1 godina), _gac (3 mjeseca), __utma (2 godine), __utmb (30 minuta), __utmc (sesijski), __utmt (10 minuta), __utmz (6 mjeseci): ova web stranica koristi Google Analytics, uslugu web analize koju pruža Google Inc. (“Google”). Koristimo način integracije koji anonimizira vašu IP adresu. Google Analytics koristi kolačiće za analizu vašeg korištenja web stranice. Informacije koje generira kolačić o vašoj upotrebi ove web stranice (uključujući vašu IP adresu) prenose se i pohranjuju na Google poslužitelju u Sjedinjenim Američkim Državama. Google koristi ove informacije kako bi procijenio vašu upotrebu web stranice, pružajući izvješća o aktivnostima na web stranici za operatore web stranice. Google može prenijeti te podatke trećim stranama, ako to zahtijeva zakon ili ako treće strane obrade podatke u ime Googlea. Google neće povezati vašu IP adresu s drugim podacima koje Google posjeduje. Pogledajte Google Pravila o privatnosti na sljedećem linku. Google je razvio dodatak za preglednik kojim možete spriječiti korištenje vaših podataka za Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, dc.js). Možete ga preuzeti ovdje.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Trajni kolačići

#5 KAKO PRIHVATITI ILI ODBITI KOLAČIĆE

Uvijek možete blokirati upotrebu nekih ili svih kolačića koje koristimo na našoj web stranici, no to može utjecati na njenu funkcionalnost. Možete prihvatiti ili odbiti neke ili sve kolačiće prilagođavanjem postavki Vašeg preglednika. Na sljedećim linkovima možete pronaći informacije o tome kako promijeniti postavke za neke od najčešće korištenih web preglednika: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera. Neki preglednici Vam omogućuju surfanje u “anonimnom” načinu rada, ograničavajući količinu podataka postavljenih na vašem računalu i automatsko brisanje trajnih kolačića postavljenih na vaš uređaj kada završite sesiju pregledavanja. Postoje i mnoge aplikacije trećih strana koje možete dodati u preglednik da biste blokirali ili upravljali kolačićima. Možete i izbrisati kolačiće koji su prethodno bili postavljeni u vaš preglednik tako da odaberete opciju za brisanje povijesti pregledavanja i pritom uključite i opciju brisanja kolačića. Detaljnije informacije o kolačićima i podešavanje postavki preglednika možete pronaći na stranici www.allaboutcookies.org.
UVJETI POSLOVANJA

SERVISA

*Molimo Vas da pažljivo pročitate uvjete poslovanja servisa Mašinko. Ovi uvjeti predstavljaju sporazum između servisa Mašinko i Vas kao korisnika naših usluga, te se smatra da ste prilikom rezerviranja naše usluge, bilo putem korištenja ove stranice, Facebooka, društvenih mreža ili oglasa, aplikacije za rezervaciju termina ili pozivom prema službi za korisnike na broj 01/6272-899, pročitali i složili se s uvjetima poslovanja servisa. Na podnožju svakog računa ili ponude izdane od strane servisa također ćemo Vas podsjetiti na Vaše slaganje s ovim javno dostupnim uvjetima poslovanja i uputiti Vas na ovu poveznicu, kako bi ih mogli pročitati. Kako bi koristili uslugu on-line rezervacije termina, morate otvoriti korisnički račun i prihvatiti uvjete poslovanja servisa. Servis Mašinko zadržava pravo promjene uvjeta poslovanja, koji će biti objavljeni javno na web stranici.

DIJAGNOSTIKA KVARA NA UREĐAJU 

Dijagnostika, odnosno detekcija kvara na uređaju odnosi se na dolazak majstora na lokaciju, otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analizu uređaja, te se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ona je uvijek prvi korak prije stupanja u popravak Vašeg uređaja – majstori servisa Mašinko uvijek će prije stupanja u popravak prvo obaviti dijagnostiku kvara na Vašem uređaju, čak i onda kad je mušterija “sigurna” i ima svoju dijagnostiku, a pogotovo u slučajevima kad je dijagnostiku obavio netko tko se “razumije”, nestručna osoba ili serviser drugog servisa. Razlog tomu je što ispravna dijagnostika uvijek zahtjeva stručnu procjenu školovanog majstora, a upravo je ispravnost dijagnostike naša odgovornost i osnovni preduvjet svakog popravka. Cijena same usluge dijagnostike kvara na uređaju naplaćuje se i iznosi ukoliko je lokacija klijenta unutar Zagreba 200 HRK za dijagnostiku kvara na perilici rublja / hladnjaku / zamrzivaču / štednjaku / ploči za kuhanje, a 250 HRK iznosi cijena dijagnostike na perilici posuđa / sušilici / perilici rublja sa sušenjem. Ukoliko je lokacija klijenta izvan Zagreba, konkretno, unutar ovih mjesta: 1) Sveta Nedjelja (uključujući i Kerestinec, Orešje, Rakitje, Novaki, Strmec), 2) Samobor (uključujući isključivo centar bez okolice), 3) Zaprešić (centar uključujući dodatno naselja Bistra, Brdovec, Šibice), 4. Sesvete (centar Sesveta uključujući naselja Jelkovec, Novi Jelkovec, Brestje) i 5) Brezovica (bez okolice),  cijena dijagnostike kvara na uređaju iznosit će 250 KN neovisno o vrsti aparata. Dijagnostika kvara naplaćuje se, ukoliko klijent ima više aparata za popravak, za pregled svakog aparata posebno. Sama usluga dijagnostike kvara naplaćuje se ukoliko se dijagnosticira neisplativ popravak prema procjeni našeg majstora ili ukoliko klijent sam odustane od popravka nakon dijagnostike. Ukoliko naš majstor procjeni da je popravak isplativ, te se klijent složi s cijenom popravka, naplaćuje se i popravak kvara na uređaju, čija cijena ovisi o vrsti kvara koju majstor dijagnosticira na aparatu. 

ODRICANJE ODGOVORNOSTI

Čitanjem ovog obrasca Odricanja od odgovornosti potvrđujete da ste upoznati i potpuno informirani o popravku Vašeg kućanskog aparata i rizicima koje snosi vrsta popravka na koji ste pristali. Nadalje svojim izborom da se odlučite na popravak kućanskog aparata koji je predmet ovog Odricanja od odgovornosti oslobađate od odgovornosti servis Mašinko, njihove vlasnike, zaposlenike i sve druge povezane plaćene usluge za bilo kakav gubitak i/ili štetu nanesenu na kućanskom aparatu koja je nastala uslijed nekih od stavki koje ćemo sad nabrojati:

1. Servis Mašinko ne može biti odgovoran za kvarove, nanesenu štetu ili općenito bilo koju vrstu djelovanja koje je nanio majstor koji je prethodno popravljao kućanski aparat, ako taj majstor nije zaposlen u servisu Mašinko ili je riječ o nestručnoj osobi koja nije majstor, a da je ista na svoju ruku intervenirala ili pokušala otklanjati kvar na uređaju, prije ili poslije naše intervencije na konkretnom uređaju.
2. Nepropisno postavljen odnosno instaliran kućanski aparat
3. Servis Mašinko nije odgovoran ako ne postoji mogućnost nabave dijelova kućanskog aparata ili ako nema dovoljno mjesta za popravak kućanskog aparata
4. Servis Mašinko nije odgovoran za kvarove na kućanskom aparatu koji su nastali nakon odlaska majstora, a nisu povezani s konkretnim kvarom koji je majstor popravljao, već su rezultat nestručnog djelovanja mušterije kućanskim aparatom ili su samo nastali vremenski nakon odlaska majstora, a ne ulaze u opseg šestomjesečne garancije koju servis daje prilikom zamjene dijela kućanskog aparata.
5. Treba napomenuti i da se odgovornost odnosi isključivo na konkretan popravak koji je naš majstor izvršio na uređaju, ne i na dodatne kvarove koji su mogli nastati prije ili nakon intervencije, a pogotovo ne na štetu koju je takvo djelovanje  prije ili poslije naše intervencije prouzročilo na inventar, kućanstvo ili okolinu.

Nakon čitanja ovoga smatra se da potpuno svjesni, u cijelosti razumijete i prihvaćate sve rizike i svojevoljno želite popraviti kućanski aparat.

OTKLANJANJE KVARA NAKON TUĐE INTERVENCIJE

Važno je napomenuti da ukoliko majstor uoči prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju da je isti ili neki drugi kvar na tom uređaju pokušavala otkloniti nestručna osoba (osoba koja nije školovani majstor odnosno serviser kućanskih aparata), majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Zbog toga je uvijek važno da o ovoj činjenici budete informirani unaprijed, te Vas savjetujemo da u ovom slučaju niti ne vršite rezervaciju termina. Nadalje, ukoliko majstor prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju uoči da je isti kvar pokušavao otkloniti majstor koji nije zaposlenik našeg servisa (majstor zaposlen u nekom drugom servisu), a da otklanjanje kvara nije dovršeno do kraja ili da je nestručno izvedeno, majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Razlog tomu je što ne možemo odgovarati niti stajati iza stručnosti majstora koji nisu zaposleni u našem servisu, pogotovo računajući na dodatne učinke koje je takvo otklanjanje moglo prouzročiti na sami uređaj. Ukoliko se iznimno, u ovom slučaju, odlučimo na popravak, smatra se da je odgovornost za popravak u cijelosti Vaša, te se za isti ne može pružiti garancija. Uvijek nam spomenite ovu informaciju unaprijed, prije rezervacije termina, isključivo putem poziva službi za korisnike na broj 01/6272-899. U suprotnom ćemo smatrati da nam informaciju niste spomenuli.

PRAVILA O GARANTNOM ROKU

Garancija se daje isključivo i jedino na dijelove koje ugrađujemo u kućanske aparate i traje točno 6 mjeseci odnosno 180 dana od ugradnje i dokazuje se pokazivanjem računa koji ste dobili od servisa Mašinko, a koji je dokaz da na nju ostvarujete pravo. Garancija se izdaje ukoliko se na dijelu koji je ugrađen u Vaš uređaj unutar spomenutog garantnog roka ponovi isti kvar. Ukoliko na Vašem uređaju nije vršena zamjena dijelova ili ukoliko se ne ponovi isti kvar na rezervnom dijelu, ne ostvarujete pravo na popravak u garantnom roku. Garancija se ne odnosi i na hladnjake i zamrzivače, ukoliko imaju problema s plinom (protočnošću ili nedostatkom plina) ili ukoliko je uređaju fizički oštećen ili probušen sistem rashlade ili ako majstor prije popravka isto napomene klijentu. 

ODUSTAJANJE OD USLUGE

Detekcija kvara na uređaju je prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Kad završi s detekcijom, majstor će Vas detaljno upoznati s uzrokom kvara, s mogućnostima otklanjanja kvara, kao i s načinom otklanjanja kvara, te naposljetku dati procjenu o isplativosti popravka. Ukoliko majstor procjeni popravak neisplativim, a Vi svejedno inzistirate na popravku aparata, smatra se da ste se odlučili na popravak na svoju odgovornost. Procjena o neisplativosti popravka dana je  s razlogom, upravo zbog mogućnosti i dodatnih kvarova koji mogu nastati na uređaju nakon izvjesnog vremena, a cijena otklanjanja kvara je jednaka polovici iznosa kupnje novog uređaja ili veća. Upravo zbog mogućnosti drugih dodatnih kvarova nakon izvjesnog vremena, smatra se da odgovornost preuzimate na sebe i odričete servis Mašinko od odgovornosti za ovakvu odluku. U suprotnom slučaju, ukoliko majstor izda procjenu o  tome da je popravak isplativ, prije samog stupanja u popravak, majstor će Vas upoznati s točnom cijenom otklanjanja kvara i dati Vam priliku da sami odlučite želite li nastaviti s popravkom. Ukoliko se odlučite da želite da majstor stupi u popravak i složite se s cijenom, majstor će izvršiti popravak. Stupanjem majstora u popravak smatramo da ste informirano donijeli odluku o popravku i da se ne možete predomisliti tijekom samog procesa popravka. Ukoliko se uslijed iznimnih okolnosti odlučite predomisliti tijekom samog procesa popravka, majstor će vratiti uređaj u prethodno stanje, kakvo je bilo prije dolaska našeg servisa, a za svoj rad naplatiti cijenu dijagnostike i satnicu rada koja je bila potrebna da obavi posao u cijelosti, računajući i na vraćanje u prethodno stanje. Ukoliko se nakon što majstor izda procjenu o tome da je popravak isplativ, te nakon što Vas informira o cijeni i načinu popravka ipak ne složite s popravkom, majstor će naplatiti samo cijenu dolaska i vršenja dijagnostike, a ukoliko je za dijagnostiku bilo potrebno dulje vremena, u iznimnim slučajevima, može se naplatiti i vrijeme rada majstora.

NARUDŽBA ZAMJENE DIJELA APARATA

Treba li na Vašem uređaju izvršiti zamjenu dijela na uređaju, to se utvrđuje jedino i isključivo detekcijom kvara na uređaju koju radi naš majstor pregledom aparata u vašem kućanstvu ili poslovnom prostoru. Detekcija kvara na uređaju je, ponavljamo, prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Dakle, ne postoji mogućnost narudžbe zamjene dijela unaprijed, bez vršenja detekcije na uređaju. Ukoliko majstor utvrdi da je Vašem uređaju zaista potrebna zamjena dijela, a taj dio naši majstori imaju na stanju, odnosno, imaju sa sobom, zamjena će se izvršiti odmah. Neke dijelove uređaja majstori moraju naručiti od dobavljača, te takva narudžba uključuje i vrijeme čekanja do stizanja narudžbe. Ukoliko se složite s naručivanjem dijela, majstor će Vam naplatiti akontaciju za narudžbu u iznosu 200 KN, koja služi kao osiguranje da od narudžbe nećete odustati, te se prilikom ponovnog dolaska i stupanja u popravak taj iznos uračunava u ukupnu cijenu popravka. Kad naručeni rezervni dio stigne u našu poslovnicu, isti dan zovemo klijente i dogovaramo novi termin dolaska majstora. Ako odustanete od narudžbe tijekom čekanja da dio bude dostavljen od dobavljača, a naš je majstor  naplatio akontaciju kao osiguranje, akontacija ostaje servisu Mašinko. Isto tako, ukoliko majstor nakon detekcije kvara na Vašem uređaju procjeni da je potrebna zamjena dijela, a Vi se ne složite s narudžbom ili davanjem akontacije, majstor će u tom slučaju naplatiti cijenu dijagnostike kvara na uređaju, te po potrebi i svoju satnicu rada. Ukoliko Vas informativno zanima imamo li određeni dio na stanju, nazovite nas na broj korisničke službe na 01/6272-899 i provjerite.

PRAVILA O PRVENSTVU REZERVACIJE TERMINA

Zaključno, rezervacije termina koje su pristigle putem Mašinko službe za korisnike na broju 01/6272 – 899 imaju prednost. To znači da ukoliko je klijent putem Mašinko aplikacije za rezervaciju termina istovremeno rezervirao identičan termin kao klijent koji je rezervaciju obavio putem službe za korisnike, bit će mu ponuđen alternativni prvi slobodan termin. O takvoj promjeni klijent će biti obaviješten putem SMS poruke i putem elektroničke pošte, kako bi mogao pravovremeno reagirati  i dogovoriti se za termin koji mu najviše odgovara. Jednom predložen termin bit će klijentu dostupan u trajanju jednog sata od slanja odgovora Mašinkove službe putem SMS-a ili elektroničke pošte. Ukoliko ne zaprimimo odgovor, termin smatramo oslobođenim, te se o daljnjoj rezervaciji dogovaramo telefonski putem službe za korisnike na 01/6272 -899!

PRAVILA O ODUSTAJANJU OD REZERVACIJE

Ukoliko želite otkazati svoju rezervaciju, telefonsku ili online, molimo Vas da isto učinite najmanje 48 h prije Vašeg termina. Isto možete učiniti pozivom službi za korisnike na 01/ 6272 – 899 ili poslati mail uz naznaku “Otkaz rezervacije” na info@masinko.hr. Ukoliko rezervaciju niste otkazali 48h ranije, servis Mašinko zadržava pravo da Vam ne odobri ponovljenu rezervaciju.

 

  

POSJETITE NAS

  

POSJETITE NAS
PITANJA
KAKO KORISTITI MAŠINKO APLIKACIJU

#1 KAKO ODABRATI ŽELJENI TERMIN

Sve što trebate napraviti, jest kliknuti mišem na željeni datum na kalendaru. Odmah će Vam se prikazati broj slobodnih termina trenutno dostupnih u tom danu i vremenske odrednice termina. Kada ste odlučili koji Vam termin s popisa najviše odgovara, odaberite “Rezerviraj termin”.

#2 NE MOGU KLIKNUTI NA TERMIN

Ako se kad pokušate kliknuti na termin, iznad polja pojavljuje crveni prekriženi kružić, to znači da su svi termini u danu popunjeni. Također nećete moći kliknuti na termin ako je riječ o neradnom danu ili blagdanu.

#3 TREBAM LI SE REGISTRIRATI

Nakon odabira željenog datuma, izbornik će Vas odvesti do upitnika vezanog uz Vaše podatke. Nemorate gubiti vrijeme na registraciju, dovoljno je da zatražite svoj termin i ostavite podatke. Nakon ovog koraka, naš tim će Vas kontaktirati i poslati Vam potvrdu o rezervaciji Vašeg termina.

#4 KADA JE TERMIN REZERVIRAN

Nakon što ste odabrali željeni termin, trebate odlučiti želite li dobiti potvrdu Vaše rezervacije putem e – maila ili putem SMS poruke. Ako je termin odobren, dobit ćete potvrdu rezervacije. Nakon što je rezervacija potvrđena, majstor dolazi u dogovorenom terminu!
UVJETI KORIŠTENJA I PRIVATNOST

#1 KORIŠTENJE MAŠINKO.HR

Mašinko, obrt za računovodstvene i servisne usluge, Stružečki put 10, 10090 Zagreb, OIB 12333360494 (u daljnjem tekstu Servis Mašinko) obrađuje osobne podatke korisnika svojih usluga i posjetitelja stranice www.masinko.hr (klijenti) u skladu s važećim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka 2016/679). Servis Mašinko obrađuje osobne podatke ispitanika samo kada za to postoji jasno određena pravna osnova – ugovorni odnos, suglasnost ispitanika, legitimni interes ili zakonska obveza.

#2 OBRADA OSOBNIH PODATAKA U MARKETINŠKE SVRHE

Servis Mašinko obrađuje osobne podatke klijenata u svrhe marketinškog komuniciranja i istraživanja tržišta isključivo temeljem prethodno dane suglasnosti. Suglasnost za marketinško komuniciranje može se povući u svakom trenutku slanjem elektroničke pošte na adresu info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899!

#3 REZERVACIJA TERMINA ZA DOLAZAK MAJSTORA

Osobni podatci dostavljeni kroz otvorene zamolbe za rezervaciju termina dolaska majstora putem Mašinko aplikacije koja se nalazi na ovom linku ili putem poziva Mašinkovoj telefonskoj liniji na 01/6272 – 899 obrađuju se i koriste isključivo u svrhu obavljanja osnovne djelatnosti obrta, odnosno popravka kućanskih aparata i dolaska majstora na željenu lokaciju.

#4 PRIMATELJI OSOBNIH PODATAKA

Servis Mašinko će osobne podatke klijenata prosljeđivati drugim primateljima isključivo na temelju zakonske obveze, odnosno opravdanog zahtjeva ovlaštenog javnog tijela. Po potrebi osobni podatci će se prosljeđivati i pouzdanim partnerima (izvršiteljima obrade) u svrhe omogućavanja korisničke potpore, održavanja informacijskog sustava ili sličnih potreba uz obvezne mjere povjerljivosti i zaštite podataka.

#5 PRAVA KLIJENATA

Ovisno o svrsi obrade osobnih podataka, klijent ima sljedeća prava sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka:
• pravo na pristup osobnim podatcima
• ispravak osobnih podataka
• brisanje osobnih podataka
• ograničenje obrade osobnih podataka
• pravo podnošenja prigovora nadzornom tijelu (Agencija za zaštitu osobnih podataka)

#6 KONTAKT ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA

Zahtjevi, pritužbe ili upiti koji se odnose na obradu i zaštitu osobnih podatka mogu se uputiti na adresu elektroničke pošte info@masinko.hr ili pozivom na broj telefona 01/6272 – 899. Sukladno važećim zakonskim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka svaki zahtjev/upit bit će riješen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od zaprimanja. Prilikom kontakta i postavljanja navedenih zahtjeva uložit ćemo razumne napore da potvrdimo vaš identitet i spriječimo neautoriziranu obradu osobnih podataka.
Kontakt za zaštitu osobnih podataka:
Email: info@masinko.hr
Adresa: Zagreb, Stružečki put 10
Tel: 01/6272899
KORIŠTENJE KOLAČIĆA (COOKIES)

#1 ZAŠTO KORISTIMO KOLAČIĆE

Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga.
Odluka o dopuštanju korištenja kolačića na Internet stranici u potpunosti je vaša. Treba napomenuti da Internet stranica funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića.

#2 ŠTO SU ZAPRAVO KOLAČIĆI

Kolačići (cookies) su male datoteke koje Vaš preglednik sprema na disk prilikom posjete naše Internet stranice. To omogućuje našoj web stranici da prepozna Vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite, kako bi vam sukladno tome ponudili personalizirano iskustvo prilikom vašeg surfanja. Kolačići nisu usmjereni na špijuniranje korisnika i ne slijede sve što korisnik radi te nisu zlonamjerni kod ili virus. Također kolačići nisu povezani s neželjenim porukama ili spamom, ne mogu spremiti lozinku i nisu namijenjeni isključivo za reklame ili oglašavanje. Web stranice ne mogu pristupiti vašim osobnim informacijama i datotekama na Vašem računalu. Da bi „kolačiće“ mogli koristiti sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama, Zakonu o zaštiti osobnih podataka, Direktivama EU 2002/58/EZ i 95/46/EZ te GDPR direktivi, treba nam vaša privola.

#3 KOJE VRSTE KOLAČIĆA POSTOJE

Kolačići sesije i trajni kolačići
Kolačići sesije (session cookies) su privremeni kolačići koji istječu nakon što napustite web stranicu. Ti kolačići su obvezni za pravilan rad određenih aplikacija ili funkcionalnosti na ovoj stranici.
Trajni kolačići (persistent cookies) se koriste radi poboljšanja iskustva naših korisnika (npr. pamćenje detalja prijave, tako da ih ne morate upisati svaki put kada posjetite web stranicu). Ti kolačići ostaju u kolačić datoteci Vašeg preglednika duže vrijeme. Taj vremenski period ovisit će o izboru postavki na Vašem Internet pregledniku. Trajni kolačići omogućuju da se podaci prenesu na web server svaki put kada posjetite stranicu.
Kolačići prve i treće strane
Kolačići prve strane (first-party cookies) – izdaje ih ova Internet stranica. Ovi kolačići često služe za pravilan rad web stranice te za pamćenje Vaših preferenci na web stranici. Kolačići treće strane (third-party cookies) su kolačići koji su postavljeni od strane druge web stranice ili usluge kao što je npr. YouTube. Nemamo pristup ni kontrolu nad ovim kolačićima. Trebate se konzultirati sa odgovarajućim pravilima o privatnosti tih trećih strana. Ako se nalazite u Europskoj uniji možete saznati više o tome kako treće strane koriste ove vrste kolačića na sljedećem linku: http://www.youronlinechoices.eu/.
Neophodni i ostali kolačići
Neophodni kolačići su neophodni za rad naše web stranice i korištenje njegovih značajki i / ili usluga. Na primjer, omogućuju vam navigaciju po web stranici i mogućnost prijave u sigurna područja. Korištenjem ove Internet stranice automatski dajete privolu na uporabu neophodnih kolačića bez kojih web stranica ne može funkcionirati. To su PHPSESSID kolačići i _exp kolačići.
Kolačići za performanse prikupljaju informacije o tome kako posjetitelji upotrebljavaju našu web stranicu, na primjer, na koje stranice posjetitelji najčešće dolaze i ako dobiju poruke o pogreškama sa tih stranica. Ovi kolačići ne prikupljaju podatke koji identificiraju posjetitelja. Sve informacije koje prikupljaju ovi kolačići su anonimne. Koriste se samo za poboljšanje funkcioniranja ove web stranice.
Funkcionalni kolačići omogućuju našoj web stranici da pamti odabire i prilagodbe koje ste napravili tijekom posjeta i pružaju poboljšane osobne značajke. Također se mogu koristiti kako bi se omogućilo trećim stranama kako bi pružili alate za društveno dijeljenje i zapamtili vaše željene usluge dijeljenja. Marketing kolačići se koriste za praćenje posjetitelja preko web stranice. Namjera je prikazati oglase koji su relevantni i zanimljivi za pojedinog korisnika, a time i više vrijedni za izdavače i oglašavače trećih strana.

#4 KOJE KOLAČIĆE KORISTI MAŠINKO

PHPSESSID: kolačići s imenom PHPSESSID sadrže samo referencu na sesiju pohranjenu na web poslužitelju. Nijedan podatak nije pohranjen u korisnikovom pregledniku i ovaj kolačić može se koristiti samo na trenutnoj web stranici.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski kolačić
cc_cookie_accept: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja svih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako ne prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
cc_cookie_decline: kolačić koji se koristi za pamćenje postavki korisnika – prihvaćanje korištenja samo neophodnih kolačića na ovoj internet stranici. Ovaj kolačić zna samo vaše zadnje postavke kolačića i ne odražava trenutačno stanje kolačića u vašem pregledniku.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Sesijski / Trajni kolačić (ako prihvatite sve kolačiće onda je Sesijski kolačić, u suprotnom je Trajni kolačić sa trajanjem od 1 godine)
exp_last_visit (1 godina), exp_last_activity (1 godina), exp_tracker (sesijski), exp_csrf_token (sesijski): razni kolačići koji počinju sa ‘exp_’. To su kolačići postavljeni od strane našeg sustava za upravljanje sadržajem i sadrže podatke kao što su: kad ste posljednji put posjetili našu web stranicu, prethodne stranice koje ste pogledali, duljina sesije za prijavljenog korisnika, ID sesije… Ovim kolačićima se ne prikupljaju Vaši osobni podaci, oni se koriste samo za osnovnu funkcionalnost internet stranice. ‘exp_last_visit’ i ‘exp_last_activity’ pohranjuju samo informaciju datum/vrijeme vašeg posjeta. ‘exp_tracker’ prati zadnje 2 stranice koje ste posjetili tako da vas, ako je potrebno, možemo vratiti natrag na odgovarajuće stranice. ‘exp_csrf_token’ se koristi kod slanja formi na stranici, to je jedinstveni i nasumični niz brojeva i slova koji štite našu web stranicu od neželjene pošte.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
exp_csrf_token i exp_tracker su sesijski kolačići, ostalo su trajni kolačići
wd: ova web stranica koristi Social Plugins u vlasništvu tvrtke Facebook Inc. (“Facebook”).
Kolačići treće strane – Facebook
Trajni kolačići
__tawkuuid ova web stranica koristi Live Chat u vlasništvu tvrtke tawk.to inc. (“Tawk.to”).
Kolačići treće strane – Tawk.to
Trajni kolačići
_ga (2 godine), _gid (1 dan), _gat (1 minuta), AMP_TOKEN (30 sekundi – 1 godina), _gac (3 mjeseca), __utma (2 godine), __utmb (30 minuta), __utmc (sesijski), __utmt (10 minuta), __utmz (6 mjeseci): ova web stranica koristi Google Analytics, uslugu web analize koju pruža Google Inc. (“Google”). Koristimo način integracije koji anonimizira vašu IP adresu. Google Analytics koristi kolačiće za analizu vašeg korištenja web stranice. Informacije koje generira kolačić o vašoj upotrebi ove web stranice (uključujući vašu IP adresu) prenose se i pohranjuju na Google poslužitelju u Sjedinjenim Američkim Državama. Google koristi ove informacije kako bi procijenio vašu upotrebu web stranice, pružajući izvješća o aktivnostima na web stranici za operatore web stranice. Google može prenijeti te podatke trećim stranama, ako to zahtijeva zakon ili ako treće strane obrade podatke u ime Googlea. Google neće povezati vašu IP adresu s drugim podacima koje Google posjeduje. Pogledajte Google Pravila o privatnosti na sljedećem linku. Google je razvio dodatak za preglednik kojim možete spriječiti korištenje vaših podataka za Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, dc.js). Možete ga preuzeti ovdje.
Kolačići prve strane – ova internet stranica
Trajni kolačići

#5 KAKO PRIHVATITI ILI ODBITI KOLAČIĆE

Uvijek možete blokirati upotrebu nekih ili svih kolačića koje koristimo na našoj web stranici, no to može utjecati na njenu funkcionalnost. Možete prihvatiti ili odbiti neke ili sve kolačiće prilagođavanjem postavki Vašeg preglednika. Na sljedećim linkovima možete pronaći informacije o tome kako promijeniti postavke za neke od najčešće korištenih web preglednika: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera. Neki preglednici Vam omogućuju surfanje u “anonimnom” načinu rada, ograničavajući količinu podataka postavljenih na vašem računalu i automatsko brisanje trajnih kolačića postavljenih na vaš uređaj kada završite sesiju pregledavanja. Postoje i mnoge aplikacije trećih strana koje možete dodati u preglednik da biste blokirali ili upravljali kolačićima. Možete i izbrisati kolačiće koji su prethodno bili postavljeni u vaš preglednik tako da odaberete opciju za brisanje povijesti pregledavanja i pritom uključite i opciju brisanja kolačića. Detaljnije informacije o kolačićima i podešavanje postavki preglednika možete pronaći na stranici www.allaboutcookies.org.
UVJETI POSLOVANJA SERVISA

*Molimo Vas da pažljivo pročitate uvjete poslovanja servisa Mašinko. Ovi uvjeti predstavljaju sporazum između servisa Mašinko i Vas kao korisnika naših usluga, te se smatra da ste prilikom rezerviranja naše usluge, bilo putem korištenja ove stranice, Facebooka, društvenih mreža ili oglasa, aplikacije za rezervaciju termina ili pozivom prema službi za korisnike na broj 01/6272-899, pročitali i složili se s uvjetima poslovanja servisa. Na podnožju svakog računa ili ponude izdane od strane servisa također ćemo Vas podsjetiti na Vaše slaganje s ovim javno dostupnim uvjetima poslovanja i uputiti Vas na ovu poveznicu, kako bi ih mogli pročitati. Kako bi koristili uslugu on-line rezervacije termina, morate otvoriti korisnički račun i prihvatiti uvjete poslovanja servisa. Servis Mašinko zadržava pravo promjene uvjeta poslovanja, koji će biti objavljeni javno na web stranici.

DIJAGNOSTIKA KVARA NA UREĐAJU 

Dijagnostika, odnosno detekcija kvara na uređaju odnosi se na dolazak majstora na lokaciju, otkrivanje uzroka kvara, detaljan pregled i analizu uređaja, te se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ona je uvijek prvi korak prije stupanja u popravak Vašeg uređaja – majstori servisa Mašinko uvijek će prije stupanja u popravak prvo obaviti dijagnostiku kvara na Vašem uređaju, čak i onda kad je mušterija “sigurna” i ima svoju dijagnostiku, a pogotovo u slučajevima kad je dijagnostiku obavio netko tko se “razumije”, nestručna osoba ili serviser drugog servisa. Razlog tomu je što ispravna dijagnostika uvijek zahtjeva stručnu procjenu školovanog majstora, a upravo je ispravnost dijagnostike naša odgovornost i osnovni preduvjet svakog popravka. Cijena same usluge dijagnostike kvara na uređaju naplaćuje se i iznosi ukoliko je lokacija klijenta unutar Zagreba 200 HRK za dijagnostiku kvara na perilici rublja / hladnjaku / zamrzivaču / štednjaku / ploči za kuhanje, a 250 HRK iznosi cijena dijagnostike na perilici posuđa / sušilici / perilici rublja sa sušenjem. Ukoliko je lokacija klijenta izvan Zagreba, konkretno, unutar ovih mjesta: 1) Sveta Nedjelja (uključujući i Kerestinec, Orešje, Rakitje, Novaki, Strmec), 2) Samobor (uključujući isključivo centar bez okolice), 3) Zaprešić (centar uključujući dodatno naselja Bistra, Brdovec, Šibice), 4. Sesvete (centar Sesveta uključujući naselja Jelkovec, Novi Jelkovec, Brestje) i 5) Brezovica (bez okolice),  cijena dijagnostike kvara na uređaju iznosit će 250 KN neovisno o vrsti aparata. Dijagnostika kvara naplaćuje se, ukoliko klijent ima više aparata za popravak, za pregled svakog aparata posebno. Sama usluga dijagnostike kvara naplaćuje se ukoliko se dijagnosticira neisplativ popravak prema procjeni našeg majstora ili ukoliko klijent sam odustane od popravka nakon dijagnostike. Ukoliko naš majstor procjeni da je popravak isplativ, te se klijent složi s cijenom popravka, naplaćuje se i popravak kvara na uređaju, čija cijena ovisi o vrsti kvara koju majstor dijagnosticira na aparatu. 

ODRICANJE ODGOVORNOSTI

Čitanjem ovog obrasca Odricanja od odgovornosti potvrđujete da ste upoznati i potpuno informirani o popravku Vašeg kućanskog aparata i rizicima koje snosi vrsta popravka na koji ste pristali. Nadalje svojim izborom da se odlučite na popravak kućanskog aparata koji je predmet ovog Odricanja od odgovornosti oslobađate od odgovornosti servis Mašinko, njihove vlasnike, zaposlenike i sve druge povezane plaćene usluge za bilo kakav gubitak i/ili štetu nanesenu na kućanskom aparatu koja je nastala uslijed nekih od stavki koje ćemo sad nabrojati:

1. Servis Mašinko ne može biti odgovoran za kvarove, nanesenu štetu ili općenito bilo koju vrstu djelovanja koje je nanio majstor koji je prethodno popravljao kućanski aparat, ako taj majstor nije zaposlen u servisu Mašinko ili je riječ o nestručnoj osobi koja nije majstor, a da je ista na svoju ruku intervenirala ili pokušala otklanjati kvar na uređaju, prije ili poslije naše intervencije na konkretnom uređaju.
2. Nepropisno postavljen odnosno instaliran kućanski aparat
3. Servis Mašinko nije odgovoran ako ne postoji mogućnost nabave dijelova kućanskog aparata ili ako nema dovoljno mjesta za popravak kućanskog aparata
4. Servis Mašinko nije odgovoran za kvarove na kućanskom aparatu koji su nastali nakon odlaska majstora, a nisu povezani s konkretnim kvarom koji je majstor popravljao, već su rezultat nestručnog djelovanja mušterije kućanskim aparatom ili su samo nastali vremenski nakon odlaska majstora, a ne ulaze u opseg šestomjesečne garancije koju servis daje prilikom zamjene dijela kućanskog aparata.
5. Treba napomenuti i da se odgovornost odnosi isključivo na konkretan popravak koji je naš majstor izvršio na uređaju, ne i na dodatne kvarove koji su mogli nastati prije ili nakon intervencije, a pogotovo ne na štetu koju je takvo djelovanje  prije ili poslije naše intervencije prouzročilo na inventar, kućanstvo ili okolinu.

Nakon čitanja ovoga smatra se da potpuno svjesni, u cijelosti razumijete i prihvaćate sve rizike i svojevoljno želite popraviti kućanski aparat.

OTKLANJANJE KVARA NAKON TUĐE INTERVENCIJE

Važno je napomenuti da ukoliko majstor uoči prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju da je isti ili neki drugi kvar na tom uređaju pokušavala otkloniti nestručna osoba (osoba koja nije školovani majstor odnosno serviser kućanskih aparata), majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Zbog toga je uvijek važno da o ovoj činjenici budete informirani unaprijed, te Vas savjetujemo da u ovom slučaju niti ne vršite rezervaciju termina. Nadalje, ukoliko majstor prilikom izvođenja detekcije kvara na Vašem uređaju uoči da je isti kvar pokušavao otkloniti majstor koji nije zaposlenik našeg servisa (majstor zaposlen u nekom drugom servisu), a da otklanjanje kvara nije dovršeno do kraja ili da je nestručno izvedeno, majstor će prestati s radom i naplatiti dijagnostiku kvara na uređaju, u nekim slučajevima i vrijeme rada majstora. Razlog tomu je što ne možemo odgovarati niti stajati iza stručnosti majstora koji nisu zaposleni u našem servisu, pogotovo računajući na dodatne učinke koje je takvo otklanjanje moglo prouzročiti na sami uređaj. Ukoliko se iznimno, u ovom slučaju, odlučimo na popravak, smatra se da je odgovornost za popravak u cijelosti Vaša, te se za isti ne može pružiti garancija. Uvijek nam spomenite ovu informaciju unaprijed, prije rezervacije termina, isključivo putem poziva službi za korisnike na broj 01/6272-899. U suprotnom ćemo smatrati da nam informaciju niste spomenuli.

PRAVILA O GARANTNOM ROKU

Garancija se daje isključivo i jedino na dijelove koje ugrađujemo u kućanske aparate i traje točno 6 mjeseci odnosno 180 dana od ugradnje i dokazuje se pokazivanjem računa koji ste dobili od servisa Mašinko, a koji je dokaz da na nju ostvarujete pravo. Garancija se izdaje ukoliko se na dijelu koji je ugrađen u Vaš uređaj unutar spomenutog garantnog roka ponovi isti kvar. Ukoliko na Vašem uređaju nije vršena zamjena dijelova ili ukoliko se ne ponovi isti kvar na rezervnom dijelu, ne ostvarujete pravo na popravak u garantnom roku. Garancija se ne odnosi i na hladnjake i zamrzivače, ukoliko imaju problema s plinom (protočnošću ili nedostatkom plina) ili ukoliko je uređaju fizički oštećen ili probušen sistem rashlade ili ako majstor prije popravka isto napomene klijentu. 

ODUSTAJANJE OD USLUGE

Detekcija kvara na uređaju je prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Kad završi s detekcijom, majstor će Vas detaljno upoznati s uzrokom kvara, s mogućnostima otklanjanja kvara, kao i s načinom otklanjanja kvara, te naposljetku dati procjenu o isplativosti popravka. Ukoliko majstor procjeni popravak neisplativim, a Vi svejedno inzistirate na popravku aparata, smatra se da ste se odlučili na popravak na svoju odgovornost. Procjena o neisplativosti popravka dana je  s razlogom, upravo zbog mogućnosti i dodatnih kvarova koji mogu nastati na uređaju nakon izvjesnog vremena, a cijena otklanjanja kvara je jednaka polovici iznosa kupnje novog uređaja ili veća. Upravo zbog mogućnosti drugih dodatnih kvarova nakon izvjesnog vremena, smatra se da odgovornost preuzimate na sebe i odričete servis Mašinko od odgovornosti za ovakvu odluku. U suprotnom slučaju, ukoliko majstor izda procjenu o  tome da je popravak isplativ, prije samog stupanja u popravak, majstor će Vas upoznati s točnom cijenom otklanjanja kvara i dati Vam priliku da sami odlučite želite li nastaviti s popravkom. Ukoliko se odlučite da želite da majstor stupi u popravak i složite se s cijenom, majstor će izvršiti popravak. Stupanjem majstora u popravak smatramo da ste informirano donijeli odluku o popravku i da se ne možete predomisliti tijekom samog procesa popravka. Ukoliko se uslijed iznimnih okolnosti odlučite predomisliti tijekom samog procesa popravka, majstor će vratiti uređaj u prethodno stanje, kakvo je bilo prije dolaska našeg servisa, a za svoj rad naplatiti cijenu dijagnostike i satnicu rada koja je bila potrebna da obavi posao u cijelosti, računajući i na vraćanje u prethodno stanje. Ukoliko se nakon što majstor izda procjenu o tome da je popravak isplativ, te nakon što Vas informira o cijeni i načinu popravka ipak ne složite s popravkom, majstor će naplatiti samo cijenu dolaska i vršenja dijagnostike, a ukoliko je za dijagnostiku bilo potrebno dulje vremena, u iznimnim slučajevima, može se naplatiti i vrijeme rada majstora.

NARUDŽBA ZAMJENE DIJELA APARATA

Treba li na Vašem uređaju izvršiti zamjenu dijela na uređaju, to se utvrđuje jedino i isključivo detekcijom kvara na uređaju koju radi naš majstor pregledom aparata u vašem kućanstvu ili poslovnom prostoru. Detekcija kvara na uređaju je, ponavljamo, prvi korak stupanja u popravak Vašeg uređaja i služi kako bi majstor mogao ispravno utvrditi koji je uzrok kvara na Vašem uređaju i otkloniti ga. Dakle, ne postoji mogućnost narudžbe zamjene dijela unaprijed, bez vršenja detekcije na uređaju. Ukoliko majstor utvrdi da je Vašem uređaju zaista potrebna zamjena dijela, a taj dio naši majstori imaju na stanju, odnosno, imaju sa sobom, zamjena će se izvršiti odmah. Neke dijelove uređaja majstori moraju naručiti od dobavljača, te takva narudžba uključuje i vrijeme čekanja do stizanja narudžbe. Ukoliko se složite s naručivanjem dijela, majstor će Vam naplatiti akontaciju za narudžbu u iznosu 200 KN, koja služi kao osiguranje da od narudžbe nećete odustati, te se prilikom ponovnog dolaska i stupanja u popravak taj iznos uračunava u ukupnu cijenu popravka. Kad naručeni rezervni dio stigne u našu poslovnicu, isti dan zovemo klijente i dogovaramo novi termin dolaska majstora. Ako odustanete od narudžbe tijekom čekanja da dio bude dostavljen od dobavljača, a naš je majstor  naplatio akontaciju kao osiguranje, akontacija ostaje servisu Mašinko. Isto tako, ukoliko majstor nakon detekcije kvara na Vašem uređaju procjeni da je potrebna zamjena dijela, a Vi se ne složite s narudžbom ili davanjem akontacije, majstor će u tom slučaju naplatiti cijenu dijagnostike kvara na uređaju, te po potrebi i svoju satnicu rada. Ukoliko Vas informativno zanima imamo li određeni dio na stanju, nazovite nas na broj korisničke službe na 01/6272-899 i provjerite.

PRAVILA O PRVENSTVU REZERVACIJE TERMINA

Zaključno, rezervacije termina koje su pristigle putem Mašinko službe za korisnike na broju 01/6272 – 899 imaju prednost. To znači da ukoliko je klijent putem Mašinko aplikacije za rezervaciju termina istovremeno rezervirao identičan termin kao klijent koji je rezervaciju obavio putem službe za korisnike, bit će mu ponuđen alternativni prvi slobodan termin. O takvoj promjeni klijent će biti obaviješten putem SMS poruke i putem elektroničke pošte, kako bi mogao pravovremeno reagirati  i dogovoriti se za termin koji mu najviše odgovara. Jednom predložen termin bit će klijentu dostupan u trajanju jednog sata od slanja odgovora Mašinkove službe putem SMS-a ili elektroničke pošte. Ukoliko ne zaprimimo odgovor, termin smatramo oslobođenim, te se o daljnjoj rezervaciji dogovaramo telefonski putem službe za korisnike na 01/6272 -899!

PRAVILA O ODUSTAJANJU OD REZERVACIJE

Ukoliko želite otkazati svoju rezervaciju, telefonsku ili online, molimo Vas da isto učinite najmanje 48 h prije Vašeg termina. Isto možete učiniti pozivom službi za korisnike na 01/ 6272 – 899 ili poslati mail uz naznaku “Otkaz rezervacije” na info@masinko.hr. Ukoliko rezervaciju niste otkazali 48h ranije, servis Mašinko zadržava pravo da Vam ne odobri ponovljenu rezervaciju.

 

  

POSJETITE NAS